دفعات بازدید: 768

تاریخ انتشار: 1391/05/08 - 15:16

پيمان حسني : سختي كار نوشاد بازي امروز است

كارشناس تنيس روي ميز و مربي نوشاد عالميان گفت: نوشاد بازي مسلطي را در مقابل استراليا انجام داد اما سختي كار او در بازي امروز هشتم مرداد مقابل هنگ كنگ است .

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز پيمان حسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد:  در بازي مقابل استراليا  جوستين هال شرايط بهتري نسبت به عالمیان داشت زيرا صبح آن روز بازي اول خود در المپيك را با پيروزي به پايان رسانده بود و با شرايط سالن و تجربه حضور در رقابت هاي المپيك آشنا بود اما عالمیان اولين بازي خود در المپيك را تجربه مي كرد.

 وي تصريح كرد: با اين حال عالميان بازي مسلط و قابل قبولي را از خود نشان داد در واقع از نظر فني بازيكن ايران قوي تر بود وخوشبختانه موفق شد اولين پيروزي تاريخ تنيس روي ميز ايران را كسب كند.

حسني درباره حريف هنگ كنگي عالميان توضيح داد:  بعد از قرعه كشي پيروزي عالميان در بازي نخست را پيش بيني مي كرديم اما دومين ديدار او بازي سختي خواهد بود به خصوص اينكه حريف هنگ كنگي او در رده 31  جهان قرار دارد و نوشاد در رده 77 است علاوه بر اين تانگ پنگ از بك هند هايي استفاده مي كند كه دون است و بازيكن مقابلش را اذيت مي كند.

 مربي تيم باشگاهي نوشاد عالميان افزود: نوشاد دو عامل بسيار مهم دارد كه مي تواند به او در اين بازي كمك كند يكي اينكه چپ دست است وديگر اينكه سرويس هاي خوبي مي زند و اگر در شرايطي عادي وخوب بازي كند توانايي برد در مقابل اين رقيب را نيز خواهد داشت.

 حسني با بيان اينكه با عالميان پيش ازاين تمرينات اختصاصي را براي مقابله با حريفهاي اين چنيني انجام داده است خاطر نشان كرد: مقابله با حريفهايي با اين خصوصيات را پيش بيني مي كرديم در نتيجه در تمريناتي كه  از شهريور ماه سال گذشته در ماهشهر شروع كرده بوديم براي انجام تمرينات اختصاصي براي مقابله با بك هنرهاي دون وقت گذاشتيم

پيمان حسني،  درباره ندا شهسواري نيز صحبت كرد: شهسواري  بازي خوبي را انجام داد و با وجود اينكه حريفش پنجمين المپيك را تجربه مي كرد، پنج بار قهرمان آفريقا شده بود، 10 قهرماني  جهان را تجربه كرده بود و 200 پله نيز در رنكينگ جهاني از  ندا شهسواري  بالاتر بود، نتيجه شهسواري ارزش بالايي داشت.

 حسني درباره برخي انتقادات مبني بر نقش مربي خانم در كنار شهسواري و اينكه او تنها به لندن اعزام شده بود گفت: مربي نقش دارد ولي تاثير آن تا اين حد نيست كه نبودن وي در حق شهسواري ظلم شده باشد، شهسواري هرچه بر اي  المپيك تدارك ديده بود به قبل از آن بازمي گردد و او آمادگي اش را در ايران كسب كرده بود . 

ارسال دیدگاه