دفعات بازدید: 1,580

تاریخ انتشار: 1391/05/11 - 2:08

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:از متن المپیادهای ورزشی،ورزشکاران مستعد انتخاب می شوند

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در جلسه هماهنگی اولین المپیاد ورزشی استان خوزستان گفت:با چشم انداز المپیک ،از متن این مسابقات ورزشکاران مستعد انتخاب و پرورش داده می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش و جوانان خوزستان، در این جلسه حمید رضا گرشاسبی طی سخنانی اظهار داشت:اداره کل ورزش و جوانان به منظور بستر سازی مناسب برای شکوفایی استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان استان و همچنین توجه به تقویت ورزش شهرستانها و بخش های مختلف در نظر دارد در نیمه دوم شهریور ماه اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استان را برگزار نماید.

 وی بیان داشت:المپیاد ورزشی مجموعه ای از مسابقات رسمی رشته های مختلف ورزشی استان می باشد که مطابق با جدیدترین قوانین جاری هر رشته برگزار خواهد شد و مدالهای اخذ شده توسط ورزشکاران بالاترین ارزش در بین مسابقات رسمی داخل استان را دارا می باشد.

 گرشاسبی افزود:اجرا ی المپیاد ورزشی استان ضمن ایجاد زمینه مناسب جهت حضور مقتدرانه ورزشکاران در میادین ورزشی،معیار مشخصی را برای ارزشیابی عملکرد ورزشی شهرستانها از طریق ایجاد رقابت و انگیزه در بین آحاد جامعه و ورزشکاران به وجود می آورد.

 وی ادامه داد:برگزاری این دوره از مسابقات به رشد و تقویت ورزش استان در کشور نیز کمک می کند.

 مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان توجه جدی به رده های سنی نوجوانان و جوانان را از اهم ضروریات عنوان نمود.

 جلسه هماهنگی اولین المپیاد ورزشی استان خوزستان با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان در تالار اجتماعات برگزار شد.

ارسال دیدگاه