دفعات بازدید: 1,195

تاریخ انتشار: 1391/05/16 - 2:14

پتروشيمي بيشتر از همه به مشكل مي خورد/ با اين سهميه بندي فدراسيون تيم را مي بندد

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي با داشتن بيشترين نماينده در ليست سهميه ها مي گويد: با اين شرايط پتروشيمي بيشتر از همه متضرر شده و بايد اسكلت اصلي تيم را تغيير دهيم.

غلامحسين صفر نژادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تصريح كرد: ما هنوز هم در شوك سهميه هاي اعلام شده فدراسيون هستيم چون تنها تيمي كه در اين ميان متضرر شده پتروشيمي است حتي مهرامي ها هم اعلام كرده اند تمام بازيكن سهميه ملي آنها قرارداد 2 ساله داردند.

*تيم را به اين شكل فدراسيون مي بندد

وي ادامه داد: با نوع سهميه بندي اعلام شده در واقع تيم را فدراسيون مي بندد چون ما چند بازيكن سهميه شده داريم كه يا بايد آن ها را اخراج كنيم و 3 بازيكن جديد بگيريم يا اين بازيكنان را نگه داشته و بازيكنان اضافي را كنار بگذاريم ضمن اينكه بازيكن ديگري هم جذب نكنيم.

وي ادامه داد: ما بيشتر از تمام تيم ها نماينده در ليست سهميه الف داريم و با اين شرايط بايد اسكلت اصلي تيم را تغيير دهيم و به نوعي تيم جديدي ببنديم در حالي كه يك سرمايه گذار طبق داشته ها و برنامه ها هدفگذاري مي كند هدف گذاري ما هم قهرماني و حضور موفق در آسيا بود اما با اين وضعيت بايد اهداف خود را تغيير دهيم چون ديگر ابزاري نداريم.

*راي گيري از باشگاه ها اشتباه است

سرپرست پتروشيمي در مورد راي باشگاه ها اشاره كرد: ما از دوره غضنفري و آگين در راس فدراسيون بسكتبال ، در جلسات ليگ شركت داشتيم در اين جلسات نمايندگان باشگاه ها بر اساس منافع باشگاه مربوط راي مي دهند با توجه به اينكه به جز 3 تيم قدرتمند سايرين توانايي جذب ملي پوش را ندارند براي تمام نمايندگان تيم هاي ديگر سهيمه اعلام شدن تعداد بيشتري بازيكن ايده ال است چون با اين شرايط  تعدادي بازيكن ملي پوش بيرون مانده و مجبور به توافق با تيم هاي بي بضاعت مي شوند.

وي ادامه داد: اين شكل راي دهي در تمام دوره ها بوده و مختص رياست مشون نيست اما به نظرم از پايه اشتباه است و هيچ كس از آن نفعي نمي برد اميدوارم با درايت رئيس فدراسيون تعداد سهميه ها باز هم كاهش پيدا كند و شرايطي براي تيمي مثل پتروشيمي با بيشترين تعداد سهميه در نظر گرفته شود تا در آسيا نيز به مشكل بر نخوريم.

وي در مورد وضعيت كادر فني تيم تاكيد كرد: از مربيان مختلفي برنامه گرفته شده اما هنوز نظر نهايي را نداده اند و فعلا بحث اصلي هدفگذاري باشگاه براي سال بعد است

ارسال دیدگاه