دفعات بازدید: 1,864

تاریخ انتشار: 1391/05/30 - 17:29

یوسف حیدری مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر یوسف حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس هندیجان,استقلال ماهشهر, فارابی ماهشهر  و فوتبال هندیجان به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر انتخاب شد.

گفتنی ست تیم فوتبال شهرداری امسال در مسابقات دسته سوم کشور حضور خواهد داشت.        

  آقای حیدری در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: برای حضوری مقتدر و در   خورشان فوتبال شهرستان ماهشهر به حمایت و کمک اهالی فوتبال به  بازیکنان مستعد نیازمندیم و به همین خاطر تمایل داریم از تمام ظرفیت فوتبال شهرستان برای حضوری مقتدر در مسابقات دسته سوم کشور استفاده کنیم.

 وی در ادامه گفت: فراخوان و تست گیری از بازیکنان منطقه را بزودی آغاز خواهیم کرد تا انشاءالله با انتخاب نفرات آماده تر زمینه حضوری پرقدرت در فوتبال کشور را فراهم نماییم.در مرحله تست گیری می خواهیم بازیکنان جوان و آینده دار را جذب مجموع باشگاه نماییم و همین جا از کلیه بازیکنان جوان شهرستان ماهشهر جهت حضور در تست گیری دعوت بعمل می آید.

آقای حیدری در پایان ابراز نمود با امید به خدا و فاق و همدلی در جهت پیشبرد اهداف باشگاه متحدانه گام بر خواهیم داشت.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • محمود

    تاریخ : ۴ - شهریور - ۱۳۹۱

    سلام.محمود دهقانی متولد 30/10/1370هستم و بچه استان لرستان شهرستان ازنا.باتیم گهر زاگرس دورود بودم و مدرک مربیگری دارم.اگر تست میگیرید بیام تست بدم این شمارمه 09371126122


  • شعبانی

    تاریخ : ۴ - شهریور - ۱۳۹۱

    با سلام…….( به همگان)

    باسلام خدمت ریاست تربیت بدنی ماهشهر ( آقای خنفری ) عرضم به حضور شما ریاست محترم که یک درخواست در جلسه ای که در بهمن 90 با حضور تعدادی از همکاران ما و با حضور هیآت آمادگی جسمانی (خانم سعده و آقای راشدیان ) برگزار شد دو تقاضا من وهمکاران از شما وهیآت آمادگی جسمانی داشتیم مبنی بر اینکه 1=مشکل بیمه مربیان که هیچکدام بیمه فدراسیون نیستیم که ازشما تقاضا میکنم که یا ازطریق فدراسیون اقدام کنید یا اینکه موکول کنید به مسولین باشگاهها. 2= مشکل حقوقی مربیان که همچنان راکت است .
    الان در هر قشری ترفیع حقوقی موجود است الی در رشته کاری مربیان ایروبیک وآمادگی جسمانی…لطفا از شما تقاضا میکنم که به این امر رسیدگی شود. با تشکر


  • حسين

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۱

    با سلام دوست عزيز ماهشهر پر از استعداده مطمئن باش هيچوقت نياز به حضور بازيكن از بيرون نيست.يه سال اين اتفاق افتاد وتيم شهرداري ماهشهر بازيكن غير بومي جذب كرد وعاقبتش اون جنجالها و سقوط به دسته پايينتر بود.البته تو ماهشهر هيچكسي به جوونا شهرشون توجه نداره.


  • azad

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۱

    سلام،میخواستم بدونم ماهشهر هیئت اسکیت داره؟ رئیسش کیه؟ اصلا کلاس اسکیتی تو ماهشهر برای علاقه مندا(خانم وآقا) هست لطفا یکی جوووووووووووووواب بده؟


  • شباب معشور

    تاریخ : ۱۲ - آذر - ۱۳۹۱

    سلام
    درسته ماهشهر فوتباليست زياد داره ولی تا زماني كه اشنا بازي و باند بازي باشه به هيج جا نميرسه من از سن۷سالگي با بچه هاي دبيرستاني فوتبال بازي ميكردم تو زمين فوتبال همه رو دريب ميكردم ولي اخرش چي شد
    اصلا بيخيال


  • امید عبادی

    تاریخ : ۱۷ - خرداد - ۱۳۹۴

    سلام من بچه روستای اطراف ماهشهر هستم زندگیم فوتباله چطودی میتونم بیام تست بدم کجا بیام.این شمارمه09383177408


ارسال دیدگاه