دفعات بازدید: 952

تاریخ انتشار: 1391/06/05 - 2:21

بود و نبودمان براي فدراسيون مهم نيست

مربي تيم بسكتبال نفت اميديه با اشاره به مشكلات ورود به سوپر ليگ تاكيد كرد: بود و نبود ما براي فدراسيون و وزارت نفت مهم نيست.

رضا آل بوفتيله در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  تصريح كرد: هنوز هيچ چيزي در مورد ما و 2 تيم ديگر نفتي مربوط به حضور در سوپر ليگ بسكتبال مشخص نيست فدراسيون و وزارت نفت هيچ كدام رغبت چنداني به شركت اين تيم ها در ليگ ندارند و تنها من به همراه قاطع رئيس هيئت بسكتبال خوزستان به دنبال حل مشكلات هستيم .

وي ادامه داد: براي گرفتن اجازه ورود از سوي وزارت نفت فدراسيون هم بايد كمكي انجام دهد اما خود مسئولان فدراسيون در جريان جلسه هماهنگي ليگ هم نشان دادند كه بودن يا نبودن اين تيم برايشان مهم نيست و وقتي درخواست كمي فرصت كرديم گفتند هر كس تا 20شهريور آمد وارد ليگ مي شود.

بوفتيله اشاره كرد: بايد از طريق فدراسيون و وزارت ورزش نيز رايزني اي با مجلس و نماينده 3 حوزه اهواز ، ماهشهر و اميديه صورت گيرد تا مشكل تيم هاي نفتي حل شود.

وي خاطرنشان كرد: سال قبل با بودجه 400 ميليون توماني در دسته يك شركت كرديم و امسال هم به  غير از هزينه رفت و برگشت و هتل اين بودجه را داريم و در صورت حمايت براي گرفتن همين ميزان بودجه بيشتر وارد سوپرليگ مي شويم

ارسال دیدگاه