دفعات بازدید: 3,001

تاریخ انتشار: 1391/06/26 - 14:24

ماهشهر قهرمان ووشو بانوان استان خوزستان شد

نفرات برتر مسابقات انتخابي تيم ووشو بانوان در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ، اين رقابت‌ها روز جمعه (24 شهريورماه) با حضور 10 تيم و 70 تالوكار در آكادمي ووشو استان واقع در استاديوم تختي اهواز برگزار شد.

در رده‌سني نونهالان و در فرم‌هاي چانگ‌چوان، دائوشو، گوئن‌شو، چي‌ين‌شو و چيانگ‌شو به ترتيب كوثر رفعييان، شيرين نوذري، كوثر رفعييان و نازنين اصغري از ماهشهر و زهرا ابوعلي به صورت آزاد در جايگاه اول قرار گرفتند.

هم‌چنين در رده‌سني نوجوانان و در فرم‌هاي چانگ‌چوان، نان‌چوان، نن‌گوئن، گوئن‌شو، دائوشو، نن‌دائو، تاچي‌چوان و جين‌تاچي‌چوان به ترتيب ثمين نعمتي از اهواز، كيميا محمودي از اميديه، آمنه حنظلي از بندرامام، آلا شوقي در هر دو فرم از خرمشهر، كيميا محمودي‌ از اميديه و محدثه حياتي و راحله قنواتي از ماهشهر به مدال طلا دست پيدا كردند.

در رده‌سني جوانان و در فرم‌هاي چانگ‌چوان،‌ نان‌چوان، گوئن‌شو، تاي‌چي‌چوان، نن‌گوئن، چين‌تاچي‌چوان، نن‌دائو، دائوشو به ترتيب زهرا محبوبيان از ماهشهر، فائزه حيدري از كوثر‌شوش، زهرا محبوبيان و نازنين خاني از ماهشهر، فائزه حيدري از شوش، زينب معشوري از ماهشهر، راضيه جعفري از شوش و زهرا محبوبيان از ماهشهر در مكان نخست ايستادند.

در رده‌سني بزرگسالان و در فرم‌هاي چانگ‌چوان، نان‌چوان، چيانگ‌شو، نن‌گوئن، جي‌ين‌شو، دائو‌شو، نن‌دائو، گوئن‌شو و تاچي‌چوان به ترتيب نازنين اميريان از خرمشهر، بهاره رحمانيان از ماهشهر، رقيه پرسيان از دزفول، ابتسام مجدمي از بندرامام، رقيه پرسيان از دزفول، نازنين اميريان از خرمشهر، بهاره رحمانيان از ماهشهر، نازنين اميريان از خرمشهر و زينب معشوري از ماهشهر به عنوان قهرماني دست پيدا كردند.

در رده‌سني نونهالان نيز تيم‌هاي ماهشهر، اهواز و خرمشهر به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • رفیعیان

    تاریخ : ۲۶ - شهریور - ۱۳۹۱

    کوثر جان
    کسب دو رتبه ی برتر استانی را به شما و خانواده ی محترم و مربی ارجمندتان تبریک میگم
    امیدوارم امسال نیز همانند سالهای گذشته مدالهای افتخار را یکی پس از دیگری به تملک خود درآورید.

    آینده ای روشن و پرغرور سرشار از موفقیت و اقتدار را برایت آرزومندم.


  • غلامرضا

    تاریخ : ۸ - مهر - ۱۳۹۱

    از خانم استاد کاهنی که در آموزش ووشو به خانم های این استان می پردازد کمال تشکر راداشته و آرزوی موفقیت را داریم ضمنا ار زحمات خانم استاد بحری که واقعا زحمت می کشند و در کنار استاد کاهنی به آموزش فرزندان این استان می پردازند کمال تشکر را داشته وارزوی پیروزی در مسابقات کشوری همچون گذشته را داریم .


  • لیدا

    تاریخ : ۱۰ - اسفند - ۱۳۹۱

    نازنین


  • لیدا

    تاریخ : ۱۰ - اسفند - ۱۳۹۱

    دوست عزیزم نازنین امیریان
    ازینکه به این موفقیت رسیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم همیشه سلامت باشی
    همیشه واست دعا میکنم عزیزترینم
    دوست دارم


  • سعید

    تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۳۹۱

    از جناب آقای محمد امین غری به خاطر زحمات فراوانی که برای پیشرفت ورزشی ثمین در رشته ی ووشو داشته است کمال تشکر و قدر دانی را دارم


  • افاق

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    برای دوست عزیزم ثمین خیلی خوشحالم که به این مقام والا و ارزشمند دست یافته


ارسال دیدگاه