دفعات بازدید: 1,189

تاریخ انتشار: 1390/06/31 - 6:31

برگزاری کلاس تخصصی بدنسازی و علم تمرین

 

هیئت ژیمناستیک ماهشهر کلاس تخصصی بدنسازی و علم تمرین را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر هیئت ژیمناستیک ماهشهر با همکاری اداره تربیت بدنی ماهشهر کلاس آموزشی تخصصی بدنسازی و علم تمرین برای نخستین بار در استان خوزستان و با حضور 35 نفر از تاریخ 27/6/90 لغایت 31/6/90 برگزار نمود.

مطمئناً انجام اینگونه کلاس های آموزشی میتواند در رشد بیش از پیش بازیکنان این رشته موثر باشد و اینکه مربیان با تمرینات روز آشنا میشوند تا بتوانند در امر آموزش موفق تر عمل نمایند.

اردشیر نژاد رئیس هیئت ژیمناستیک ماهشهر در این ارتباط افزود : امیدوارم این کلاس که با مساعدت آقای خنفری رئیس اداره تربیت بدنی ماهشهر برای نخستین بار در استان خوزستان به میزبانی ماهشهر برگزار گردید برای همه شرکت کنندگان در کلاس مفید بوده باشد ما سعی کردیم از مدرسی که بتوانند جدیدترین تمرینات روز دنیا را آموزش دهد استفاده کنیم از این رو از آقای سیامک یوسفی کارشناس ارشد تربیت بدنی و مربی تراز اول و بازیکن تیم ملی ژیمناستیک ایران استفاده نمودیم و طی نظرسنجی به عمل آمده حاضرین در کلاس همگی از برگزاری و نحوه آموزش رضایت داشتند.

ایشان افزودند : اختتامیه این کلاس با حضور کاظمی نژاد رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر ، بختیاری رئیس روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر و حاضرین در کلاس به انجام رسید.

ارسال دیدگاه