دفعات بازدید: 1,788

تاریخ انتشار: 1391/08/08 - 1:23

مديركل ورزش و جوانان خوزستان: نيازمند همکاری دستگاه‌های استان هستیم

مديركل ورزش و جوانان خوزستان با بيان اين‌كه حمایت از تیم‌ها هزینه زیادی برای دستگاه‌ها ندارد، گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشیم و به همکاری دستگاه‌های استان نیازمندیم.

 

حميدرضا گرشاسبي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درخصوص آخرین اقدامات جذب اسپانسر براي تیم‌های استان، اظهاركرد: ما براساس طرح آمایش ورزش استان، رشته‌های مختلف شهرستان‌ها را شناسایی کردیم ولی متاسفانه مدتی است كه ورزش خوزستان دچار افت شده است.

 

وی افزود: خوزستان یکی از ورزشی‌ترین استان‌های کشور است و خیلی از ورزش‌ها از خوزستان به سایر استان‌ها منتقل شده است به همین دلیل نیاز است ما میدان را برای جوانان بازتر کنیم.

 

گرشاسبی ادامه‌داد: زمانی‌که کار خود را آغاز کردیم دیدیم که اعتبارات ما جوابگو نیست و بدون اعتبار کافی نمی‌توانیم راه خود را ادامه دهیم به همین دلیل به استاندار خوزستان پیشنهاد تشکیل اتاق فکر ورزش را دادیم و همین امر باعث شد ضعف‌های گذشته را تا اندازه زیادی پوشش دهیم.

 

وی بيان‌کرد: سال گذشته 161 تیم در لیگ‌های کشوری داشتیم ولی متاسفانه باتوجه به قوانینی که در مجلس مصوب شد، تعدادی از شرکت‌ها، کارخانجات و ارگان‌ها که تیم‌داری می‌کردند عقب‌نشینی کردند و 41 تیم ما بدون اسپانسر ماندند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: برخی از تیم‌ها را هیات‌های استان تحت پوشش قرار دادند ولی باتوجه به لغو کمک یک درصدی دستگاه‌ها به ورزش، ما نیز نتوانستیم بودجه‌ای را در اختیار هیات‌ها قرار دهیم. معتقدم ورود دستگاه‌ها به عرصه ورزش می‌تواند در توسعه ورزش استان نقش مهمی را ایفا کند.

 

وی اظهارکرد: بعد از جلسه‌ای که در اتاق فکر ورزش استان با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های استان تشکیل شد، قرار شد به صورت جدی به این مسایل پرداخته شود ولی متاسفانه تعدادی از مدیران حضور پیدا نکردند که جای گله دارد.

 

گرشاسبی با بيان اين‌كه بعد از این جلسه، 37 تیم ورزشی استان تحت پوشش دستگاه‌های مختلف استان قرار گرفتند، خاطرنشان‌کرد: در هیچ استانی تا این اندازه استاندار در ورزش ورود نکرده است و جا دارد از زحمات استاندار قدردانی کنیم و خوشحالیم که اهمیت به امور نوجوانان و جوانان، برای استاندار و معاونان او جا افتاده است.

ارسال دیدگاه