دفعات بازدید: 1,282

تاریخ انتشار: 1391/08/22 - 2:18

دانشگاه آزاد به صدر سوپر لیگ کاراته بانوان صعود کرد

هفته سوم از دور رفت سوپر لیگ کاراته بانوان دیروز (جمعه 12 آبان) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 پیروزی به صدر جدول رسید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رقابت‌های این هفته ، تیم دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا با نتیجه 21 بر 7 بر تیم علمدار کربلا تیم صدرنشین هفته های گذشته غلبه کرد و در دومین مبارزه با نتیجه 27 بر یک تیم مجموعه زنجیره ای کاراته شاهرود را برد، سپس 29 بر صفر تیم نگین نمای سمنان را شکست داد تا با 18 امتیاز در مکان نخست قرار گیرد.

 

تیم علمدار کربلا هم 25 بر 2 مروارید کردستان را مغلوب کرد تا 15امتیازی شده و در جای دوم بایستد.

 

تیم فولاد مبارکه سپاهان که با 12 امتیاز سوم است در دور اول 24 بر 2 نگین نمای سمنان را شکست داد و در دومین دیدار 21 بر 4 تلوان گیلان را برد.

 

در سایر مبارزات تیم تلوان گیلان 24 بر 4 مجموعه زنجیره ای کاراته شاهرود را با شکست بدرقه کرد و نگین نمای سمنان را 19 بر 9 برد ومجموعه زنجیره ای کاراته شاهرود با نتیجه نزدیک 15 بر 14 بر مروارید کردستان غلبه کرد.

 

در جدول رده بندی تا پایان هفته سوم پس از تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی، علمدار کربلا و فولاد مبارکه سپاهان،تلوان گیلان با 9 امتیاز،مجموعه زنجیره ای کاراته شاهرود با 6 امتیاز،نگین نمای سمنان با 3 امتیاز و مروارید کردستان همچنان بدون امتیاز در مکانهای چهارم تا هفتم جای قرار گرفتند.

 

در پایان هفته سوم برترینهای هفته به این شرح معرفی شدند:

 

بازیکن برتر کاتا : مهسا افسانه (تیم دانشگاه آزاد اسلامی) 6 بازی بدون باخت

 

تیم برتر کاتا: دانشگاه آزاد اسلامی

 

بازیکن برتر کومیته : بیان اسدی (تیم علمدار) 6 بازی بدون باخت

 

تیم اخلاق : علمدار کربلا

 

مربی برتر کاتا و کومیته :فرخناز ارباب (تیم دانشگاه آزاد اسلامی ).

ارسال دیدگاه