دفعات بازدید: 949

تاریخ انتشار: 1391/08/29 - 13:56

پتروشیمی به لیگ دسته اول بسکتبال اضافه شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه پتروشیمی بندر امام علاوه بر سوپر لیگ بسکتبال، تصمیم به شرکت در لیگ دسته اول با ترکیبی از بازیکنان جوان گرفت اما ماهشهری ها بسیار دیر به یاد حضور در این لیگ افتادند، با این وجود فدراسیون با ورود تیم دوحه پتروشیمی به گروه سوم مسابقات دسته یک پس از انجام 5 بازی و اتمام نیم فصل موافقت کرد. طبق گفته نور بخش رئیس سازمان لیگ فراموشی، باعث اقدام دیر هنگام پتروشیمی شده بود. 

وی توضیح می‌دهد: ظریفکار مدیر عامل باشگاه پتروشیمی پیش از شروع مسابقات سفری به خارج کشور داشت اما قبل از آن نامه‌ای به معاونان باشگاه داد که حتما در لیگ دسته اول یا دوم با یک تیم پایه شرکت کنید گویا معاونان وی هم این موضوع را فراموش کردند. 

نوربخش ادامه می‌دهد: ظریف‌کار در بازگشت از سفر با ناراحتی از این موضوع، نامه‌ای به فدراسیون برای حضور در لیگ دسته دوم داد اما با توجه به اینکه در لیگ دسته دوم گروه شش تیمی حضور دارند به این درخواست جواب منفی دادم. گویا شش تیمی بودن گروه سوم لیگ دسته یک فرصتی به فدراسیون داد که تیم را در این گروه جای دهند و با توجه به دوری راه از ماهشهری‌ها خواسته شد که هزینه رفت و برگشت و میزبانی هتل و غذای تیم‌های مهمان را بدهند که ماهشری‌ها تنها هزینه استقرار تیم‌ها و خورد و خوراکشان را تقبل کردند. 

نوربخش تصریح کرد: شش تیم در گروه سوم حضور داشتند که نظر آنها برای ورود تیم جدید مهم بود از بین این شش تیم هم 5 مورد تاکید کردند با نظر فدراسیون موافقند و تنها یک تیم مخالف بود که این تیم هم مجبور به تبعیت از نظر جمع است. 

نحوه انجام بازیهای عقب مانده هم فشرده است تیم دوم بندر امام روز جمعه مقابل مانیزان کرمانشاه با نتیجه 87 بر 71 شکست خورد. امروز با تیم سنندج روبه رو می شود و در سفری دو روزه با قزوین و کرج بازی می کند و در نهایت با تیم تهرانی گروه مواجه می‌شود تا به سایر تیم‌ها برسد

ارسال دیدگاه