دفعات بازدید: 711

تاریخ انتشار: 1391/09/05 - 13:26

رقابت‌های دسته یک والیبال امید بانوان کشور که به میزبانی خوزستان برگزار شد، روز گذشته با قهرمانی تيم اصفهان به پایان رسید.

پریدخت باپیری، نایب‌رییس هیات والیبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار‌کرد: در این رقابت‌ها که از 25 آبان‌ماه به مدت پنج روز در اهواز برگزار شد، تیم اصفهان در مکان اول ایستاد و تیم‌های تهران و فارس به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را ازآن خود کردند.

 
وی افزود: در این مسابقات تیم‌های البرز، تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، خراسان‌رضوی و کرمان شرکت کردند که خوزستان در این رقابت‌ها جایگاهی را به دست نیاورد ولی در دسته یک باقی ماند.
 
نایب‌رییس هیات والیبال استان درباره سطح این پیکارها عنوان‌کرد: سطح رقابت‌ها بالا بود و تیم‌ها نیز عملکرد راضی‌كننده‌ای را به نمایش گذاشتند. هر چند خوزستان عملکرد چندان خوبی نداشت ولی مینا بغلانی که خود سابقه حضور در تیم‌ملی را دارد، به همراه هدی جنگی و مائده ناخدا‌اصل به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.
 
وی با بیان این‌که اعتقادم بر این است که اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم، گفت: به راحتی نمی‌توان عنوان و یا موفقیتی را در کشور به دست آورد و به نظرم دست‌يابی به آن کاری زمان‌بر است و معتقدم از دلایلی که باعث شده تاکنون خوزستان نتواند موفق باشد، نداشتن برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت است.
 
باپیری ادامه‌داد: درمجموع نتایج نشان می‌دهد، برای پیشرفت باید برنامه‌ریزی و سازماندهی‌مان را بیشتر کنیم. به نظرم خوزستان نيز مانند سایر استان‌ها پتانسیل‌های بسیاری دارد که لازمه آن این است که برای پرورش استعدادهایمان با آموزش و پرورش تعامل داشته باشیم که اکنون با صحبت‌هایی که پارسافر رییس هیات استان با مسوول تربیت‌بدنی این ارگان داشته، قرار شده است كه برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت بگیرد.
 
وی با اشاره به این‌که اگر سایر استان‌ها در همین مسابقات موفق بودند به دليل داشتن بازیکنان ملی‌پوش بسیار‌شان بود، خاطرنشان‌کرد: نباید غافل شویم که تیم‌های استان‌مان باید در لیگ‌های کشوری حضور پیدا کنند تا بازیکنان‌مان بیشتر کار کرده و محک بخورند.
 
نایب‌رییس هیات والیبال استان بیان‌کرد: به نظرم در یک شکست و یا کسب یک پیروزی یک عامل تاثیر ندارد و ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم ما را کمک کند، مربیان‌مان نيز باید علم خود را بالا ببرند؛ اگرچه ما مربیان خوبی در استان داریم و هم‌چنین باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که از نظر فیزیکی مناسب باشند.
ارسال دیدگاه