دفعات بازدید: 1,391

تاریخ انتشار: 1391/09/09 - 12:57

سرپرست هیئت استان اصفهان : به کسی باج نمی‌دهم/ با مافیای تنیس روی میز مبارزه می‌کنم

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: برای ماندن در هیئت به کسی باج نمی‌دهم و هدف اصلی خود را برای مبارزه با مافیای تنیس روی میز اصفهان گذاشته‌ام.

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل علاقه‌ای که برای فعالیت در رشته تنیس روی میز داشتم سرپرستی هیئت اصفهان را بر عهده گرفته‌ام اما حضور من در این مسئولیت به مذاق برخی خوش نیامده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در طی دو ماه گذشته با آن مواجه بوده، تصریح کرد: برخی افراد انتظار دارند هیئت به روش دلخواه آن‌ها اداره شود و به دلیل اینکه تلاش کرده‌ایم در هیئت از تمام سلیقه‌ها استفاده کنیم، با ما به مخالفت برخواسته‌اند.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: با این وجود من به خاطر اعتقادی به کار خودم دارم، حاضر نیستم به کسی باج بدهم و دلیل بیشتر مخالفت‌های صورت گرفته نیز همین مسئله است.

وی با اشاره به تصمیمش مبنی بر استعفا از سرپرستی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بیان کرد: چند روز قبل تصمیم به استعفا از هیئت گرفتم که با مخالفت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس فدراسیون مواجه شد.

تکابی ادامه داد: من با نظر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان انتخاب شدم و هر لحظه که اراده کنند، از مسئولیت خود کنار می‌روم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۱۲ - آذر - ۱۳۹۱

    مهدی عزیزم بهت افتخار میکنیم دوست قدیمی
    سفت و محکم رو عقاید خودت بمون
    تا خدا نخواد هیچکس نمیتواند خدشه ای در کارت وارد کند.
    با پشتکاری که ازت سراغ داریم،شک نکن موفق میشی


  • راشدیان

    تاریخ : ۱۲ - آذر - ۱۳۹۱

    مهدی جان دوست عزیز محکم و قاطع باش به امید روزی که از تخصص شما در شهرتان ماهشهر بتوانیم استفاده کنیم.


ارسال دیدگاه