دفعات بازدید: 1,518

تاریخ انتشار: 1391/09/11 - 10:56

سقوط پتروشیمی بندرامام به لیگ دسته یک بدمینتون بانوان خوزستان

در مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان خوزستان، ملی‌حفاری عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت‌ها نهم آذرماه با حضور چهار تیم در سالن انقلاب اهواز برگزار شد.

در این مسابقات که در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد، بدمینتون‌بازان تیم‌های ملی‌حفاری، پتروشیمی بندرامام، نفت اهواز و نفت آبادان با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات، تیم ملی‌حفاری در جایگاه نخست قرار گرفت، نفت اهواز عنوان دوم را ازآن خود کرد و نفت آبادان در مکان سوم ایستاد.

همچنین باتوجه به این‌که پتروشیمی بندرامام در جایگاه چهارم قرار گرفت و نتوانست مقامی را به دست آورد، از لیگ برتر بانوان خوزستان به لیگ دسته یک سقوط کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • hatamian

    تاریخ : ۱۱ - آذر - ۱۳۹۱

    معلوم دیگه وقتی به رشته ورزشی که علاقه مندان فراوانی از دختران 7 ساله تا بانوان 45 ساله دارد بها نمی دهند و تا چند روز قبل از شروع مسابقات هنوز معلوم نیست که تیم اعزام میشود یا نه باید چنین نتیجه ای حاصل گردد از مسئولین محترم آقای مرمزی زاده وخانم مرهونیان خواهشمندیم به رشته بدمینتون بیشتر رسیدگی کنند باتوجه به اینکه در این رشته دارای بازیکنان قوی در همه ی سنین هستیم از نونهال منتخب استان(باناز خشوی )گرفته تا منتخبین نفت زیر 26 سال وبالای 26سال امید است در سایه الطاف خداوندی وبذل توجه مسئولین شاهد موفقیت دوستدران این رشته ورزشی باشیم .


ارسال دیدگاه