دفعات بازدید: 1,567

تاریخ انتشار: 1391/09/18 - 9:59

برگزاري كلاس مربيگري آمادگي‌جسماني براي بانوان خوزستاني

كلاس مربيگري درجه سه آمادگي‌جسماني، ويژه بانوان در اهواز برگزار خواهد شد.

بتول عساكره، مسوول كميته آمادگي‌جسماني هيات ورزش‌هاي همگاني استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: اين كلاس 19 آذرماه با حضور 42 شركت‌كننده از سراسر استان در اهواز انجام مي‌شود.

وي ادامه‌داد: در اين كلاس فاكتورهاي آمادگي‌جسماني كه شامل استقامت، چابكي، انعطاف‌پذيري، سرعت و تكنيك است، به شركت‌كنندگان آموزش داده مي‌شود.

مسوول كميته آمادگي‌جسماني هيات ورزش‌هاي همگاني خوزستان عنوان‌كرد: از زماني‌كه فدراسيون آمادگي‌جسماني زير نظر فدراسيون همگاني قرار گرفت، تاكنون هيچ برنامه خاصي براي برگزاري مسابقات كشوري به ما ارايه نداده است ولي استان ما و ساير استان‌ها به فعاليت خود ادامه داده‌اند.

وي با بيان اين‌كه از زمان تغيير فدراسيون تاكنون سه مسابقه استاني در بخش آقايان و بانوان برگزار كرده‌ايم، خاطرنشان‌كرد: در اين رشته از امكانات خوبي در استان بهره مي‌بريم و جايگاه خوبي نيز در سطح كشور داريم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • شعبانی

    تاریخ : ۲۵ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام وخسته نباشی به مدیریت سایت ورزشی

    ضمن سلام به سرکار خانم (عساکره )مسئول کمیته آمادگی جسمانی.خواهشا به مربیان آینده درمورد اخلاق وروش گفتاری تاکید فراوان در حین اموزشها شود یا حدآقل با سوء پیشینه به کلاس مربیگری راه پیدا کنند .زیرا کارورزانی هستند که ادعای مربیگری آینده را دارند اما متاسفانه برخوردهای ناصحیح با همشاگردیهای خود دارند تا جایی که همین به قولن مربیان اینده در سر کلاسها بر اثر برخوردهای نابجا باعث خونه نشین شدن تعدادی از هم شاگردیهای خود شده اند.موفق باشید.


ارسال دیدگاه