دفعات بازدید: 1,996

تاریخ انتشار: 1391/09/28 - 23:36

کاظمی نژاد : رقابت با تنيسورهاي خارجي در بالارفتن سطح كيفي بازيكنان ايراني تاثير‌گذار است

تيم پتروشيمي بندرامام در رقابت‌هاي تنيس روي ميز بين‌المللي دهه فجر، جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز وحيد كاظمي‌نژاد، مربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: اين رقابت‌ها از 23 آذرماه به مدت چهار روز در تهران و با حضور كشورهاي آسيايي و اروپايي برگزار شد.

وي ادامه‌داد: در اين مسابقات كشورهايي ازجمله تاجيكستان،مجارستان، افغانستان، آذربايجان و تيم‌هايي از ايران حضور داشتند كه در پايان بانك دي قهرمان شد، مجارستان در مكان دوم ايستاد و پتروشيمي بندرامام و هند به صورت مشترك در جايگاه سوم قرار گرفتند.

مربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام بيان‌كرد: سطح رقابت‌ها بالا بود به صورتي كه نوشاد و نيما عالميان نتوانستند از مرحله يك چهارم نهايي به دور بعد صعود كنند.

وي با بيان اين‌كه پتروشيمي عملكرد بسيار خوبي داشت، افزود: ما با شاهين اخلاق‌پسند، مهران احمدي، محمد فرقداني، نيما فرهادي و آرمين رويين‌تن به عنوان بازيكن و پيمان حسني و عبدالخدر حيدري به ترتيب به عنوان سرمربي و سرپرست در اين مسابقات شركت كرده‌ بوديم.

كاظمي‌نژاد يادآورشد: ما در اين مسابقات توانستيم تيم‌هاي آذربايجان و تاجيكستان را با نتيجه 3 بر صفر شكست دهيم و در ديدار برابر بانك دي هم خوب كار كرديم ولي درنهايت اين تيم پيروز شد.

وي خاطرنشان‌كرد: رقابت با تنيسورهاي خارجي در بالارفتن سطح كيفي بازيكنان ايراني تاثير‌گذار است. در اين مسابقات بازيكن‌هاي هند، تنيسورهاي ايراني را شكست دادند و اجازه نداند آن‌ها جزو چهار نفر قرار بگيرند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • فاطیما علیدوست

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۱

    به سلام به استاد بزرگوار…..چی شده خوشکل کردیا….نکنه خبریه ماخبر ندارم……..


  • مرتضی

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۱

    باسلام از بس انتقاد کردیم زبانمون مو درآورد بابا آقای کاظمی نژاد اینقدرمصاحبه تکراری نزار سایت.حالاهم که یاد گرفتی مصاحبه از خودت هم میزاری یعنی دیگران…….


ارسال دیدگاه