دفعات بازدید: 717

تاریخ انتشار: 1391/09/30 - 11:27

در گفتگو با مهر عنوان شد: دو امتیاز دیدار با دانشگاه آزاد را می‎خواهیم/ سیاست متفاوتی در لیگ امسال داریم

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با تاکید بر اینکه نتیجه دیدار با دانشگاه آزاد برای تیمش حائز اهمیت است، گفت: برای صعود در جدول رده‎بندی و اینکه بتوانیم حداقل رده دومی را از آن خود کنیم، باید دو امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر دیدار تیم‎های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد را حساس خواند و اظهارداشت: بازیکنانی که در ترکیب دو تیم قرار دارند جزو بازیکنان حاضر در دسته برتر کشور هستند و قطعا رویارویی آنها حساس خواهد بود به خصوص اینکه هر دو تیم هم در موقعیتی کاملا مشابه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی سال گذشته قهرمان رقابت‎های تنیس روی میز لیگ برتر شد، خاطرنشان کرد: البته سیاست باشگاه برای حضور در لیگ امسال متفاوت از همیشه بود. مسئولان باشگاه بودجه تیم را برای فصل جاری کم کردند به همین دلیل با ترکیبی متفاوت از همیشه در رقابت‎ها حاضر شدیم و فعلا هم به فکر رسیدن به جایگاه دومی و تثبیت موقعیت‎مان در این رده هستیم. بنابراین روی نتیجه دیدار با دانشگاه خیلی حساب کرده‎ایم.

سرمربی تیم پتروشیمی تاکید کرد: طی روزهای گذشته که بازیکنان‎مان را پس از پایان رقابت‎های فجرکاپ در اختیار گرفتیم، تمرینات خوبی برگزار کردیم تا شرایط لازم برای دیدار با دانشگاه آزاد را پیدا کنیم. برای این دیدار میزبان هم که هستیم با این اوصاف امیدمان به اینکه بتوانیم برنده شویم زیاد است و امتیاز کامل بازی را به دست بیاوریم. در هر صورت فکر می‎کنم نتیجه این بازی در تعیین تیم دوم جدول حداقل برای پایان نیم فصل خیلی تاثیر گذار باشد.

حسنی به وقفه 23 روزه در پیگیری رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر اشاره کرد و با بیان اینکه این وقفه مشکل ساز نبود، گفت: وقفه در پیگیری مسابقات زمانی مشکل ساز می‎شود که تنها برخی بازیکنان درگیر مسابقاتی شوند که به خاطر آن لیگ تعطیل شده است و سایر بازیکنان مجبور به استراحت یا پیگیری نصفه و نیمه تمرینات شوند. اینبار لیگ برتر در حالی دچار وقفه شد که تمام بازیکنان به نوعی درگیر مسابقات بین‎المللی شده بودند و به همین دلیل هیچ بازیکن و هیچ تیمی از آن آسیب ندید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‎های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‎های کشور از روز پنجشنبه آغاز می‎شود. در چارچوب این مسابقات روز جمعه دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در سالن اندیشه بندرامام به مصاف هم می‎روند.

ارسال دیدگاه