دفعات بازدید: 652

تاریخ انتشار: 1390/08/03 - 1:27

مهران شاهين‌طبع:پتروشيمي براي اهداف بزرگ مبارزه مي‌كند

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي ماهشهر درباره شرايط تيمش پيش از آغاز هفته دوم ليگ برتر معتقد است، پتروشيمي تيم خوبي است و بازيكنانش زمان از دست رفته براي آماده‌سازي را با تلاش‌شان جبران خواهند كرد.

 

مهران شاهين‌طبع  اظهاركرد: خوشبختانه با تلاش بازيكنانم توانستيم نخستين مسابقه در ليگ برتر بسكتبال را با يك پيروزي خوب پشت سر گذاشته و صدرنشين شويم. در اين فصل پتروشيمي تيم جواني دارد كه با حضور چند بازيكن باتجربه شرايطي مناسب براي پيكار با هر حريفي پيدا كرده است. بازيكنانم در چند جلسه تمريني كه داشتند به خوبي با يكديگر هماهنگ شده‌اند و در روند مسابقه نيز اين امر را ثابت كردند.

 وي ادامه‌داد: آمادگي يك تيم بسكتبال در يك يا دو روز و چند جلسه تمرين ايجاد نمي‌شود، بلكه بازيكنان بايد در مدت زمان بيشتري با شرايط بازي و سيستم‌هاي كادر آماده شوند كه نزديك به 10 تا 12 هفته زمان نياز است. اين فرصت براي شاگردانم از دست رفته است اما مطمئن باشيد كه با تلاش تمامي اين بسكتباليست‌ها اين زمان از دست رفته جبران خواهد شد.

 سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي ماهشهر با اشاره به ديدار نخست تيمش برابر همياري زنجان گفت: حريف جواني داشتيم كه تلاش بسياري داشت. برابر پتروشيمي از انگيزه بالايي برخوردار بودند و در طول مسابقه بدون هيچ خستگي مي‌دويدند. مسابقه نخست هميشه حساسيت زيادي دارد كه هر تيمي بايد ابتدا بر اين شرايط غلبه كند تا بتواند بدون هيچ فشاري برنامه‌اش را در مسابقه پياده كند. حريف باتوجه به زمان آماده‌سازي خوبي كه داشت در اين مسابقه به خوبي توانست كارش را آغاز كند، اما پتروشيمي تيم ضعيفي نيست كه در خانه به مشكل برخورد كند.

 وي ادامه‌داد: بازيكنانم در هر پستي كه بازي مي‌كردند با تمام توان در خدمت تيم بودند. پتروشيمي در اين فصل تيم خوبي خواهد داشت و براي اهداف بزرگي مبارزه مي‌كند.

 شاهين‌طبع با بيان اين مطلب كه نتوانستيم عرفان نساج‌پور را به خدمت بگيريم گفت: نساج‌پور در ليست سهميه خارجي قرار گرفت و نتوانستيم او را به خدمت بگيريم. هم اكنون نيز با يونس لاله‌زاده قرارداد داريم و از اين بسكتباليست استفاده مي‌كنيم. لاله‌زاده نيز بازيكن جواني است و بايد تجربه كسب كند. او مي‌تواند در اين فصل به پتروشمي كمك‌هاي بزرگي كند.

 سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي ماهشهر با بيان اين مطلب كه براي پست پنج بايد به دنبال يك گزينه خارجي باشيم ادامه‌داد: بسياري از بازيكن‌هاي خارجي هم‌اكنون قراردادهايشان را بسته‌اند و ما نيز بايد براي بازيكن اين پست، بهترين گزينه را انتخاب كنيم تا در ادامه راه بتواند به تيم كمك كند.

 وي همچينين افزود: اميدوارم با حمايت‌هايي كه مديريت باشگاه پتروشيمي از تيم دارد اين بازيكن هر چه زودتر به ايران برسد. مهندس ظريف‌كار با حماتي كه از تيم داشته شرايط هماهنگ كردن تيم را براي كادر فني آسان‌تر كرده است.

 شاهين‌طبع با بيان اين‌كه با اعتماد به بازيكنان جوان مي‌توان سطح بالاي بسكتبال را حفظ كرد، گفت: در اين فصل بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري در تركيب‌شان از بازيكنان جوان استفاده مي‌كنند كه اين باعث مي‌شود جوانان اعتماد به نفس بيشتري به دست بياورند و در ميدان با شرايط خوبي ظاهر شوند. به نظر من ميدان دادن به بازيكنان جوان، آينده بسكتبال ايران را محكم خواهد كرد و مي‌تواند ثبات اين ورزش را حفظ كند.

 سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي ماهشهر درباره ديدار تيمش در هفته دوم ليگ برتر نيز بيان‌كرد: بايد در تهران به مصاف بانك سامان برويم. اين مسابقه نيز با تيمي جوان است كه در خانه‌اش به ميدان خواهد رفت. تمام مسابقه‌ها شرايط خاص خودش را دارد و بايد براي پيروزي در آن آماده شويم. متاسفانه مهراد آتشي آسيب‌ديده است و هنوز شرايطش مشخص نيست. اميدوارم اين بازيكن بتواند در دومين ديدار در تركيب تيم حاضر باشد

ارسال دیدگاه