دفعات بازدید: 628

تاریخ انتشار: 1391/10/04 - 14:24

سرمربي پتروشيمي بندرامام: هدف‌ گذاري ما كسب عنوان دوم يا سوم است

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش برابر دانشگاه آزاد در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: اين ديدار براي مشخص شدن تيم نايب‌قهرمان بسيار مهم بود.

 

پيمان حسني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد:‌ باتوجه به اين‌كه تيم ما و دانشگاه آزاد مقابل بانك دي متحمل شكست شده بوديم و حاشيه امنيت اين تيم براي قهرماني بيشتر شده بود، ديدار ما و دانشگاه آزاد به نوعي در تعيين تيم نايب‌قهرمان بسيار مهم بود.

وي ادامه‌داد: به همين دليل مشخص بود كه ديدار ما برابر دانشگاه آزاد سخت است. ضمن اين‌كه دانشگاه آزاد از عمراني، نوروزي، رحمت‌پناه و لطف‌الله‌نسبي كه چهار بازيكن خوب كشور هستند و در مقاطع مختلف در مسابقات بين‌المللي همراه تيم‌ملي بوده‌اند، بهره مي‌برد.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: ‌دانشگاه آزاد تيم بسيار خوب و آماده‌اي بود و براي برد به ميدان آمده بود و قصد داشت با شكست تيم ما، عنوان دومي مسابقات دور رفت را ازآن خود كند كه خوشبختانه بازيكنانم در اين ديدار نسبت به بازيكنان اين تيم عملكرد بهتري داشتند و توانستند نتيجه را به سود خود به پايان برسانند.

وي يادآورشد: حضور تيم ما در مسابقات جام‌فجر در بردمان برابر دانشگاه آزاد بسيار تاثيرگذار بود و آمادگي تيم‌مان را بالاتر برد. ما بلافاصله بعد از رقابت‌هاي جام‌فجر به ماهشهر آمديم و چند روزي را در اين جا تمرين كرديم كه اين تمرينات هم در آمادگي‌مان تاثير گذاشت.

حسني درباره ديدار بعدي تيمش گفت: 12 دي ماه در همدان به مصاف تيم‌ علي‌صدر اين شهر مي‌رويم. اين تيم در جدول رده‌بندي در جايگاه آخر قرار دارد و فكر مي‌كنم بازي سختي مقابل اين تيم نداشته باشيم.

وي خاطرنشان‌كرد: اكنون با دو پيروزي و يك شكست و درمجموع با پنج امتياز در مكان دوم ايستاده‌ايم و تيم‌هاي بانك‌دي و پتروشيمي نوري نيز به ترتيب با شش و پنج امتياز در جايگاه‌هاي اول و سوم قرار دارند.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: هدف‌گذاري امسال اين است كه جايگاه‌ دوم يا سوم را به دست آوريم و براي كسب اين رده‌ها مي‌جنگيم.

ارسال دیدگاه