دفعات بازدید: 553

تاریخ انتشار: 1390/05/21 - 18:52

با یکی از زحمتکشان و پیشکسوتان فوتبال ماهشهر بیشتر آشنا شویم

 

مصاحبه با رضا غلامی یکی از مربیان موفق و زحمتکش شهرستان ماهشهر

 

پایگاه خبری ورزش ماهشهر با یکی دیگر از مربیان موفق و زحمتکش ماهشهر به گفتگو نشست :

 

لطفآ خودتان را معرفی بفرمائید:

 رضا غلامی هستم متولد سال 1343 از ماهشهر

از چه سالی مربیگری را شروع کردید و تیم های که در آن بودید :

فوتبالم را از سال 1359 زیر نظر مربی توانا و پیشکسوت ماهشهر مرحوم رحیم عساکره شروع نمودم و در تیمهای نصر ، بندرامام ، فجر و عملیات غیرصنعتی مشغول کار بودم.

عناوین شما به عنوان مربی :

قهرمانی صنایع پتروشیمی ایران با تیم پتروشیمی بندرامام مقام سوم فوتسال با تیم عملیات غیر صنعتی در لیگ برتر استان خوزستان و عناوین مختلف در جام رمضان.

نظر شما در خصوص مسابقات جام رمضان سال 1390 در ماهشهر :

سطح مسابقات در حد مطلوبیست ، معمولا در مرحله مقدماتی ، مسابقات در سطح بالایی انجام نمیشه اما در مرحله حذفی تیم ها خودشان را بهتر نشان میدهند.

نظرتون در خصوص بومی سازی مسابقات جام رمضان امسال :

بنده هم کاملاً موافق هستم به خاطر اینکه اکثر جوانان ماهشهری میتوانند در مسابقات شرکت نمایند اما پیشنهاد من این است که اگر کمیته اجرایی مسابقات  یک یا دو بازیکن میهمان را برای هر تیم آزاد میگذاشت سطح مسابقات کمی بالاتر هم میرفت.

نظر شما در خصوص هیئت فوتبال ماهشهر :

از زحمات هیئت فوتبال ماهشهر تشکر میکنم که با تمام کمبودهای که از نظر امکانات و مالی وجود دارد زحمات بسیار زیادی را میکشند که مطمئناً اگر تغییراتی در ساختار و برنامه های آتی به وجود آید میتوان خدمات مطلوب تری را به جوانان ماهشهری ارائه نمایم.

شیرین ترین خاطره ورزشی شما :

رضا غلامی لبخندی زد و  به یاد 31 سال قبل افتاد و فرمود :

در دوران دبیرستان عضو تیم مدرسه بودم در حالی که سرماخوردگی شدیدی داشتم و از آنجایی که فصله ایستگاه تا زمین دو کیلومتر بود مجبور شدم به علت کمبود وقت با دو به سمت زمین بروم و وقتی رسیدم انگار دیگر اثری از سرماخوردگی در من نبود و آنروز یکی از بهترین تمریناتم را انجام دادم.

نظر شما در خصوص راه اندازی پایگاه خبری ورزش در ماهشهر و اطلاع رسانی به مردم فهیم و ورزش دوست ماهشهر :

در ابتدا از آقای کاظمی نژاد که با وجود تمام گرفتاریها و کمبودهای که وجود دارد شرایطی را فراهم نموده که پیشکسوتان بتوانند گوشه ای از درد دل خود را بیان نمایند تقدیر و تشکر نمایم  و مطمئناً راه اندازی این پایگاه خبری که نخستین پایگاه خبری ورزش ماهشهر میباشد میتواند کمک شایانی به جوانان و مردم فهیم ماهشهر در امر ورزش باشد امیدوارم تمامی مسئولین از این مهم حمایت لازم را انجام دهند.

انتظار شما از مسئولین در جهت پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال ماهشهر :

انتظار دارم از مسئولین شرکته ها ، پتروشیمی های مناطق ویژه ماهشهر با تامل هر چه بیشتر شرایط و امکاناتی را فراهم سازند تا بتوانیم جوانان منطقه را بیش از پیش به سمت ورزش سوق دهیم و ما پیشکسوتان بتوانیم به عنوان بازوهای ورزش با سازماندهی و ساختار خوب شرایطی را ایجاد نمایم که بتوانیم تیم های در حد استانی و کشوری داشته باشیم.

آخرین کلام :

بنده در آخر از کلیه زحمت کشان ورزش تشکر میکنم که با تمام کمبودهای که وجود دارد شرایطی را فراهم میکنن که جوانان ماهشهر بتوانند توانایی های خود را نشان داده و گام های بلندی را بردارند.

 

تهیه کننده : وحید کاظمی نژاد 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مسعودعساكره شاهين شهر

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۳۹۰

    باسلام خدمت آقاي كاظمي نژاد
    ورزش ماهشهر پتانسيل خيلي بالائي در استان خوزستان دارد ولي حيف از بي توجهي كه به جوانان با استعداد اين خطه ميشود. انشاءاله روزي را ببينيم كه نام ماهشهر با جوانان بااستعدادش در ايران بدرخشد.من سالهاست در بيرون از ماهشهر زنگي ميكنم و هميشه اين حسرت در دلم مانده است.


ارسال دیدگاه