دفعات بازدید: 1,010

تاریخ انتشار: 1391/10/06 - 16:34

برگزاري هفته‌هاي پنجم و ششم ليگ تكواندو دختران خردسال خوزستان

هفته‌هاي پنجم و ششم دور رفت ليگ تكواندو دختران خردسال خوزستان برگزار مي‌شود.

شكوه ثامري، نايب‌رييس هيات تكواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ منطقه خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها روز پنج‌شنبه (هفتم دي‌ماه) در خانه تكواندو اهواز و با حضور هشت تيم برگزار مي‌شود.

وي ادامه‌داد: ‌تيم‌هاي سورا اهواز، صنعت نفت ‌اهواز، بانوي شهر آبادان، ‌شهيد گليم‌باف‌ شوشتر، هيات تكواندو هفتكل، باشگاه تهمتن، باشگاه رها و كوشا اهواز در اين مسابقات حضور دارند.

نايب‌رييس هيات تكواندو خوزستان با بيان اين‌‌كه در پايان اين هفته از مسابقات تيم‌هاي اول تا سوم مشخص مي‌شوند، گفت:‌ تا اين هفته از مسابقات تيم‌هاي كوشا، سورا و نماينده شوشتر، نتايج نزديك به هم داشته‌اند.

وي سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در رده‌هاي سني خردسالان و نونهالان در بخش بانوان را بسيار خوب دانست و افزود: برگزاري ليگ استان در رده ‌سني خردسالان جنبه استعداديابي دارد. به نظرم اكنون اين رده ‌سني در سطح بسياري خوبي قرار دارد.

ثامري درباره تاثير برگزاري اين ليگ بر عملكرد تكواندوكاران خردسال استان، عنوان‌كرد: ‌قصد داريم اين رقابت‌ها را تا پايان سال برگزار كنيم تا بازيكنان‌مان هميشه در حال تمرين و آمادگي باشند.

ارسال دیدگاه