دفعات بازدید: 1,669

تاریخ انتشار: 1391/10/10 - 2:21

تا چند ماه آینده استان خوزستان از لحاظ استخر سرپوشیده هیچ کمبودی نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، حميدرضا گرشاسبي در مجمع انتخابات رئیس هیات شنا،شیرجه واترپلو استان اظهاركرد: استخرهاي آزادي و شهيد بابك معتمد راه‌اندازي شده‌اند، استخر قدس نيز در حال آماده‌سازي است و کار ساخت استخر كارون هم بيش از 80 درصد انجام شده ضمن اینکه يك استخر نيز در ناصرخسرو در حال احداث می باشد.

گرشاسبی ادامه داد: در حميديه و باوي نيز ساخت استخر را شروع کردیم و استخرهایی در ايذه، انديمشك، دزفول، آبادان، ‌خرمشهر نیز بازسازی شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان‌هايي كه استخر سرپوشيده نداشتند شناسايي شده‌اند و در همین راستا ساخت 14 استخر جديد در دست اجرا است که تا چند ماه ديگر به بهره‌برداري مي‌رسند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه در آینده کمبودی در زمینه استخر نداریم با یک برنامه ریزی مدون و استفاده صحیح از تمامی نیروها و ظرفیتها مي‌توانيم در زمان كوتاهي شنای خوزستان را به جايگاه اصلي آن برسانيم.

وی بیان داشت: هيات بایستی هر چه سريع‌تر هيات رئيسه و کمیته ها را تشكيل دهد و از افراد توانمند و مديران استان استفاده كند، ضمن اینکه ارزشيابي شهرستان‌ها و تشويق و تقدير قهرمانان نيز امر مهم است.

گرشاسبی با بیان اینکه همكاري تنگا‌تنگ با آموزش و پرورش نيز يكي از نکات بسیار مهم در رشته شنا است،افزود: شرایط سنی در اين رشته حرف اول را می زند و باید از بخشنامه‌اي كه آموزش و پرورش تصويب كرده ،نهايت استفاده را ببريم و از بين دانش‌آموزاني كه در استخرها حضور پيدا مي‌كنند، استعداديابي کنیم.

ارسال دیدگاه