دفعات بازدید: 671

تاریخ انتشار: 1390/08/05 - 0:12

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: كسب مدال در رشته دو و ميداني و آن هم طلا، كار بسيار سختي است

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، حميدرضا گرشاسبي در مراسم تجليل از امين نيكفر قهرمان دو و ميداني آسيا كه ديروز در اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارداشت: خيلي دوست داشتم در مراسم اصلي تجليل از قهرمانان استان كه هشتم آبان ماه برگزار مي‌شود از  امين نيكفر تجليل شود چرا كه با آمدن روي سن قطعا براي نوجوانان و جوانان ما ايجاد انگيزه مي‌كرد.

 

وي بيان‌كرد: مردم ايران ورزشكاران سنگين وزن را خيلي دوست داشته و توجه زيادي به آن‌ها دارند. همان‌طور كه كشتي‌گيران و وزنه‌برداران سنگين‌وزن براي مردم بسيار حائز اهميت هستند، امين نيكفر هم مي‌تواند براي مردم ايران و خوزستان يك افتخار باشد.

 

مديركل ورزش و جوانان خوزستان افزود: نيكفر با اين‌كه در مسابقات آسيايي گوانگ‌جو خيلي راحت نتوانست مدال بياورد ولي مثل ساير ورزشكاران نبود كه خودش را ببازد و از عرصه قهرماني فاصله بگيرد. او همان جا به من گفت مطمئن باشيد كه ورودي المپيك را كسب خواهم كرد و جبران مي‌كنم.

 

وي بيان‌كرد: اميدوارم با تمرين و تلاشي كه اين ورزشكار انجام مي‌دهد بتواند براي اولين بار در تاريخ ورزش خوزستان در رقابت‌هاي المپيك مدال‌آوري كند و ركورد جهان را جابه‌جا كند.

 

گرشاسبي گفت: نيكفر جوان خوش قلب و پاكي است و مطمئنا مي‌تواند در رقابت‌هاي المپيك افتخار بياورد. در چند ديداري كه با او داشتم از ادب او بسيار لذت بردم.

 

وي افزود: ‌از اين‌كه اين ورزشكار خوزستاني در كشور آمريكا زندگي مي‌كند ولي روحيات ايراني و بختياري خود را حفظ مي‌كند، براي ما بسيار حائز اهميت است و من از اين موضوع بسيار خوشحال هستم.

 

مديركل ورزش و جوانان خوزستان تصريح‌كرد: امين نيكفر به خاطر عرق و تعصبي كه به خوزستان دارد طوري برنامه‌ريزي كرده بود كه امروز در خوزستان باشد و در مراسم تجليل از قهرمانان كه قرار بود دوم آبان‌ماه برگزار شود، حضور داشته باشد اما متاسفانه ميسر نشد.

 

وي ادامه‌داد: اميدواريم كه روز به روز شاهد افتخارآفريني اين ورزشكار خوزستاني براي جمهوري اسلامي ايران باشيم.

ارسال دیدگاه