دفعات بازدید: 379

تاریخ انتشار: 1391/10/25 - 13:43

شروع گرگانی هفته چهاردهم لیگ بسکتبال؛ گرگان روی خط آتش !

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم گرگان با کسب سومین پیروزی پیاپی در نیم فصل دوم، خیال خودرا از ماندن در جمع هشت تیم بالای جدول راحت کرد. گرگانی ها که در هفته های قبل با بردن دانشگاه آزاد و استقلال قشم هر دو تیم را به دردسر انداختند، این هفته شروعی پایاپای با نفت سپاهان داشته و به تدریج با رسیدن به پایان نیمه اول از این تیم فاصله گرفتند.

شاگردان کبیر با بازی خوب کاوه نورافزا کوارتر اول را 23 بر 20 به نفع خود تمام کرده و در کوارتر دوم هم با نتیجه 22 بر 10 پیروزی خود را قطعی کردند. در این نیمه امیر امینی بهترین بازیکن نفت تهران بودکه با 16 امتیاز و 5 ریباند تیم خود را به حریف نزدیکتر کرد.

تیم نفت در شروع نیمه دوم شرایط بهتر یپیدا کرده و با پیروزی 22 بر 17 اختلاف به وجود آمده را کم کرد. ایمان زندی که برخلاف امینی در نیمه اول بازی خوبی انجام نداده و تا کوارتر سوم10 پرتاب سه امتیازی از دست رفته داشت در کوارتر پایانی اقدامهای سه امتیازی کمتری داشته و با چند امتیاز به کمک تیمش آمد.

نفتیها تا 19 ثانیه به پایان بازی اختلاف ده امتیازی را به چهار امتیاز هم رساندند اما در این ثانیه ها گرگان دو امتیاز دیگر نیزبه 78 امتیاز خوداضافه کرده وبازی را با نتیجه 80 بر 74 برد.کاوه نورافزا با 5 پرتاب سه امتیازی موفق از شش اقدام خود و کسب 23 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن گرگان بود. وارتان بیدروسیان با 16 امتیاز و 5 ریباند ومجتبی بنی عقیل با 16 امتیاز و 8 ریباند دیگر بازیکنان موثر گرگان در این بازی به شمار می رفتند.

امیر امینی با 22 امتیاز، 9 ریباند،چهار پا سو چهار توپ ربایی بهترین بازیکن نفت و ایمان زندی با 20 امتیاز دومین امتیازآور این تیم بودند.

گفتنی است سایر بازیهای هفته چهاردهم فردا برگزار می شوند

ارسال دیدگاه