دفعات بازدید: 2,710

تاریخ انتشار: 1391/10/28 - 4:00

سرپرست پتروشيمي بندرامام: مقابل همياري بازي سنگيني داشتيم

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش برابر همياري زنجان در هفته چهاردهم ليگ برتر كشور گفت: ديدار روز گذشته بازي سنگيني برايمان بود و تيم همياري براي جبران بازي رفت و برد آمده بود.

 

هوشنگ مرمزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: در ديدار رفت‌مان با اين تيم پيروز شديم و آن‌ها اين برد را يك حادثه تلقي كرده بودند زيرا با اختلاف امتياز كمي در دقايق آخر پيروز شديم. به همين دليل تيم همياري براي جبران آمده بود و از برد صحبت مي‌كرد.

وي افزود: بازيكنانم با يك بازي خوب و مديريت شده موفق شدند نتيجه بازي را به نفع خود تمام كنند و پيروز از ميدان خارج شوند. در كوارترهاي اول و دوم با اختلاف كمي پيروز شديم و تيم همياري نيز تمام تلاش خودش را كرد و تا كوارتر سوم، بازي پاياپايي را شاهد بوديم. در كوارتر چهارم توانستيم اختلاف را بيشتر كنيم و اين نتيجه را رقم بزنيم.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام درمورد عملكرد بازيكنانش گفت: تمام بازيكنان‌مان به‌ويژه بازيكنان بومي خوب ظاهر شدند و جوانان تيم نيز بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند. در بيشتر دقايق بازي از ساني بچيرويچ استفاده كرديم و دقايقي نيز از جاسمين هاكيش استفاده كرديم كه بسيار خوب ظاهر شد و به بالابردن اختلاف نتيجه اين ديدار، كمك كرد.

وي بيان‌كرد: تيم همياري نيز كه براي برد آمده بود، تمام تلاشش را كرد. بازيكن خارجي اين تيم نيز خيلي خوب كار كرد. بازي درگيرانه و فيزيكي بود و يكي، دو نفر از بازيكنان اصلي اين تيم به دليل داشتن پنج خطا، پيش از پايان مسابقه از زمين بيرون رفتند و اين مساله در عملكرد اين تيم تاثير‌ گذاشت. سعيد داورپناه نيز كه به تازگي از بند مصدوميت‌ رها شده بود، بازي خوبي براي تيم همياري انجام داد ولي درنهايت بازيكنان‌مان اين نتيجه را رقم زدند.

مرمزی زاده درمورد بازي هفته آينده تيمش برابر نفت سپاهان گفت: تمام تيم‌ها در دور برگشت كار كرده‌ و خودشان را تقويت كرده‌اند. نفت سپاهان نيز از اين قاعده مستثني نيست. اگرچه اين تيم نتايج خوبي نگرفته است ولي به دنبال تغيير جايگاه‌اش مي‌باشد. ما هيچ تيمي را دست‌كم نمي‌گيريم و با تمام قدرت مقابل اين تيم ظاهر خواهيم شد و اميدواريم بتوانيم اين بازي را نيز با پيروزي پشت سر بگذاريم. ما هميشه براي برد وارد زمين مي‌شويم و در اين مرحله ديگر نبايد اشتباهي وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه