دفعات بازدید: 612

تاریخ انتشار: 1391/11/14 - 21:20

سرمربي پتروشيمي بندرامام: با بدشانسي به بانك دي باختيم

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام پس از شكست تيمش برابر بانك دي در هفته نخست از دور برگشت ليگ برتر كشور گفت: بازيكنانم توانايي شكست حريف را داشتند.

 

پيمان حسني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: براي اين ديدار و شكست بانك دي برنامه‌ريزي كرده بوديم و به نظرم بازيكنانم اين توانايي را داشتند كه اين تيم را شكست دهند هر چند كه نفر به نفر تيم بانك دي نسبت به تيم ما قوي‌تر بود.

وي بيان‌كرد: ما در دور رفت هم برابر اين تيم مغلوب شديم كه به نظرم اگر در اولين ديدار دور رفت به مصاف بانك دي نمي‌رفتيم، شايد مي‌توانستيم آن‌ها را در هفته‌هاي بعد شكست دهيم.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام ادامه‌داد: به هر حال براي اين بازي پس از اين‌كه بازيكنان ملي‌پوشمان از اردوي تيم‌ملي برگشتند، اردويي در ماهشهر برگزار و تمرينات‌مان را به صورت اختصاصي براي اين ديدار برگزار كرديم.

وي عنوان‌كرد: در كل به دنبال اين بوديم كه در دور برگشت حتما بانك دي را شكست دهيم و نتيجه ريز اين برد براي‌مان مهم نبود چرا كه پيروزي برابر بانك دي كه از تركيب خوبي بهره‌ مي‌برد، كار بزرگي بود اما معتقدم در اين ديدار با بدشانسي نتيجه را واگذار كرديم.

حسني بيان‌كرد: شاگردانم عملكرد خيلي خوبي داشتند و اگرچه اين بازي را نبرديم ولي در كل از عملكرد تيمم راضي هستم و فكر مي‌كنم از نظر فني خوب بوديم.

وي درباره بانك دي گفت: بانك دي تيم خوبي است و فكر مي‌كنم اين تيم از دو جهت با خيال راحت برابر ما بازي كرد؛ يكي اين‌كه در دور رفت ما را شكست داده بود و ديگري اين‌كه نوشاد و نيما عالميان را در اختيار دارد كه اين دو بازيكن در هر تيمي كه باشند، آن تيم روحيه‌اش بالا و خيالش راحت است. در كل بانك دي به دليل اين دو مورد از نظر روحي و رواني نسبت به ما وضعيت بهتري داشت.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام با بيان اين‌كه اكنون با 10 امتياز در جايگاه دوم قرار داريم، ادامه‌داد: فكر مي‌كنم بانك دي با بردي كه مقابل ما به دست آورد، خيلي از راه قهرماني را طي كرده است و از همين الان مي‌توان گفت كه اين تيم قهرمان ليگ است.

وي در ادامه درباره ديدار آينده تيمش برابر پتروشيمي نوري گفت: 19 بهمن‌ماه در عسلويه با اين تيم بازي مي‌كنيم. ما در دور رفت اين تيم را در ماهشهر شكست داديم. البته حريف تيم خوبي است و از سه بازيكن خوب نيز بهره مي‌برد.

حسني افزود: بازي‌ دور رفت‌مان كمي گره خورد ولي فكر مي‌كنم باتوجه به روند رو به رشدي كه بازيكنانم داشته‌اند، اگرچه ديدار سختي برابر اين تيم خواهيم داشت اما مي‌توانيم اين تيم را در خانه خودش شكست دهيم.

به گزارش ايسنا، تيم پتروشيمي بندرامام روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) در هفته اول دور برگشت ليگ برتر تنيس روي ميز كشور با نتيجه 3 بر 5 برابر بانك دي تن به شكست داد.

ارسال دیدگاه