دفعات بازدید: 1,741

تاریخ انتشار: 1391/11/22 - 20:57

پیمان حسنی: بازیمان مقابل پتروشیمی نوری گره خورد

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام پس از پیروزی تیمش برابر پتروشیمی نوری در چارچوب رقابت های لیگ برتر کشور گفت: دیدار سختی داشتیم و بازی مان گره خورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر پیمان حسنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: شاگردانم در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و انتظارات من را برآورده کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به هدف گذاری باشگاه برای کسب جایگاه دوم یا سوم این فصل لیگ برتر کشور، عملکرد شاگردانم رضایت بخش بوده است و اکنون نیز در جایگاه دوم جدول قرار داریم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام درباره تیم حریف گفت: پتروشمی نوری بازیکنان خوبی در اختیار دارد که جزو تنیسورهای دسته برتر و دسته یک کشور هستند.

وی عنوان کرد: بازی در خانه حریف بود و می دانستیم باتوجه به این موضوع، به مشکل بر می خوریم اما درنهایت بازیکنانم به خوبی توانستند بازی را جمع کنند و در پایان نیز توانستیم با نتیجه 5 بر 4 پیروز شویم.

حسنی در ادامه درباره دیدار آینده تیمش گفت: دوم اسفند ماه در تهران به مصاف دانشگاه آزاد می رویم که این دیدار در کسب جایگاه دوم یا سوم لیگ برای هر دو تیم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: برای این دیدار از 28 بهمن ماه در تهران اردو می زنیم و تمرین می کنیم. به نظرم دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد ولی با این وجود ما برای بردن این تیم برنامه ریزی می کنیم.

ارسال دیدگاه