دفعات بازدید: 1,909

تاریخ انتشار: 1391/11/26 - 2:19

سرپرست پتروشيمي بندرامام: به ديدار با بندركنگ جدي نگاه مي‌كنيم

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پيش از نخستين ديدار اين تيم در پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور گفت: تيم آماده است و پنجشنبه در بندركنگ به مصاف البدر مي‌رويم.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: “ساني بچيرويچ” و “جاسمين هاكيچ” دو بازيكن خارجي ما هستند و فعلا از اين دو نفر استفاده مي‌كنيم و بسته به شرايط، ممكن است بازيكن به تيم اضافه شود. بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد و شرايط چگونه خواهد بود. جستجو مي‌كنيم و در صورت نياز اين كار را انجام مي‌دهيم.

 

وي در ارزيابي خود از تيم البدر بندركنگ گفت: البدر تيم خوبي است و از بازيكنان جوان ايراني استفاده مي‌كند. اين تيم كه در منطقه محرومي تشكيل شده است، توانسته جزو هشت تيم برتر كشور قرار بگيرد و به همين دليل جاي قدرداني دارد. ما به اين تيم بسيار جدي نگاه مي‌كنيم و با تمام بازيكنان‌مان به مصاف آن‌ها مي‌رويم و خوشبختانه مصدوم و محرومي نداريم و تمام بازيكنان، آماده هستند.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام ادامه‌داد: ما براي برد وارد زمين مي‌شويم چرا كه برد و باخت براي ما به معناي مرگ و زندگي است. ما براي نمايش يك بازي خوب وارد زمين مي‌شويم و اگر با تفاضل گل هم همراه باشد كه بهتر است چون در صورتي كه مسابقه به بازي سوم كشيده شود، تفاضل گل اهميت خواهد داشت.

 

وي درخصوص زمان‌‌بندي اين مسابقات اظهاركرد: بازي‌هاي تيم‌ملي 21 بهمن‌ماه به پايان رسيد و باتوجه به اين مساله‌ ما فقط دو، سه روز بازيكنان‌مان را در اختيار داشتيم. البته اين شرايط براي تمام تيم‌ها يكسان بود ولي دركل زمان‌بندي مسابقات باتوجه به اين‌كه فدراسيون قصد دارد مسابقات را پيش از پايان سال تمام كند، خوب بود.

كدخبرنگار: 17016

ارسال دیدگاه