دفعات بازدید: 1,118

تاریخ انتشار: 1391/12/14 - 2:51

آخرین مسابقه لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور در ماهشهر برگزار شد


به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز ، نهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور امروز با انجام آخرین دیدار مرحله برگشت به کار خود پایان داد . در هفته پایانی این رقابت ها نیز روز شنبه 12 اسفندماه دو دیدار در شهرهای آبادان و اهواز برگزار شد که طی آن در آبادان تیم نفت این شهر موفق شد 5 بر 3 هیئت قزوین تیم رده دوم جدول را شکست دهد . در این دیدار ایمان گلشاهی بدلیل بی احترامی به داور و سرداور ، از مسابقه اخراج شد . سروش امیری نیا و دانیال کبیری در پیروزی آبادانی ها نقش بسزایی داشتند .

در اهواز پتروشیمی بندرامام نیز 5 بر 3 از سد مناطق نفتخیز جنوب گذشت تا موفق شود با هدایت پیمان حسنی برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر جوانان و امید شود . محمدعلی روئین تن ، احمدرضا عبادی پور و علیرضا امرا پیروزیهای تیم پتروشیمی را رقم زدند .

روز یکشنبه 13 اسفندماه در ماهشهر تیم های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان آخرین دیدار این رقابت ها برگزار کردند که پتروشیمی در این بازی 5 بر 1 به پیروزی دست یافت تا با 7 برد و یک باخت قهرمان بلامنازع لیگ نهم شود . روئین تن ، عبادی پور و نیما فرهادی پیروزیهای تیم میزبان مقابل نفت آبادان را بدست آوردند . امین و عقیل شکوری ، علیرضا امرا دیگر بازیکنان تیم پتروشیمی را تشکیل می دادند .    

در پایان مسابقات محمدعلی روئین تن از پتروشیمی بندرامام با شکست کلیه رقبای خود بهترین بازیکن مسابقات لقب گرفت و تیم دونفره روئین تن و عبادی پور نیز تا پایان رقابت ها بدون باخت ماندند . این دو بازیکن نقش اصلی را در قهرمانی پتروشیمی بندرامام ایفا کردند .

رده بندی نهایی لیگ برتر جوانان و امید :

1-  پتروشیمی بندرامام ( 7 برد ، یک باخت، 15 امتیاز)

2 – هیئت قزوین ( 5 برد، 3 باخت، 13 امتیاز)

3 –  تابان نخ سپاهان اصفهان ( 4 برد، 4 باخت، 12 امتیاز)

4 – مناطق نفتخیز جنوب (3 برد، 5 باخت، 11 امتیاز)

5  – نفت آبادان ( 1 برد ، 7 باخت ، 9 امتیاز)

ارسال دیدگاه