دفعات بازدید: 932

تاریخ انتشار: 1391/12/19 - 0:28

تکرار بازي پتروشيمي بندرامام و مهرام ، فردا

بازی اول تیم های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور به فردا موکول شد.

دیدار نخست تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان ، عصر امروز درحالی که 3 دقیقه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود به علت پرتاپ ترقه به زمین بازی متوقف شد
رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با اشاره به نیمه تمام ماندن بازی امروز این دو تیم در ماهشهر به خبرنگار ما گفت : دیدار امروز پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران فردا از ابتدا تکرار می شود و نتیجه بازی امروز محاسبه نمی شود .
حسن نوربخش با اشاره به اینکه تیم پتروشیمی بندر امام میزبان دومین بازی مرحله نهایی نیز خواهد بود افزود : این بازی بیستم اسفند در ماهشهر برگزار می شود .
وی درخصوص چگونگی حضور هواداران در بازی فردا گفت: این بازی با حضور 700 نفر برگزار می شود .
رییس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال کشور در خصوص زمان بازی سوم و چهارم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور گفت : پس ازتوافق مسئولان 2 باشگاه پتروشیمی بندرامام ومهرام تهران زمان این 2 بازی نیز از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.
نوربخش درخصوص آخرین وضعیت مهدی کامرانی بازیکن تیم مهرام تهران نیز گفت : وضعیت مهدی کامرانی بسیار خوب است و می تواند فردا تیم مهرام را همراهی کند .

ارسال دیدگاه