دفعات بازدید: 1,600

تاریخ انتشار: 1391/12/25 - 15:10

حاتمی: در بازی پنجم حق‌مان را می‌گیریم/ کار مدیرعامل مهرام و شبکه 3 حرفه‌ای نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: در بازی پنجم مقابل مهرام با قدرت ظاهر می‌شویم و حق‌مان را می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران حاتمی پس از شکست تیمش مقابل مهرام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و از آنها راضی هستم. این برد را هم به مهرامی ها تبریک می گویم.

وی در مورد اعتراضش در آخر بازی به داوری گفت: قضاوت را به بینندگان می سپاریم چرا که نمی خواهم در رسانه ها در این مورد صحبت کنم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به محروم بودن تماشاگران این تیم گفت: پرتاب نارنجک در ماهشهر کار دشمنان پتروشیمی بود و جریمه کمیته انضباطی آنها را خوشحال کرد. به نظر من کمیته انضباطی نباید تماشاگران واقعی را محروم کند و در 2 بازی تهران شاهد بودیم که تماشاگران اجاره ای به سالن آمدند. خوب نیست هواداران واقعی محروم و تماشاگر اجاره ای و مدرسه ای جای آنها را بگیرند. به نظر من برگزار کنندگان در ماهشهر نتوانستند کارشان را به خوبی انجام دهند.

حاتمی در مورد اینکه مدیرعامل مهرام هنگام پخش مستقیم بازی 2 تیم با گزارشگر صحبت می کرد، گفت: به هرحال حتما مدیران شبکه 3 از دوستان گنجی هستند، اما این بحث حرفه ای نیست که مدیرعامل تیمی که در حال بازی است پشت میکروفن برود و باخت های تیمش را توجیه کند. اگر این طور بود باید مدیر عامل ما هم صحبت می کرد. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه مهرام در بازی پنجم میزبان است و همین موضوع شرایط پتروشیمی را سخت نمی کند، گفت: این طور نیست که مهرام انگیزه بیشتری نسبت به ما داشته باشد. اگر از آنها قوی تر و با انگیزه تر نباشیم، مطمئناً کمتر هم نخواهیم بود.

سرمربی پتروشیمی در مورد اینکه سانی بچیروویچ نسبت به 2 بازی اول عملکرد ضعیف تری داشت، عنوان کرد: سانی بازیکن بزرگی است، اما در 2 مسابقه ای که در تهران برگزار شد، در حد خودش نبود.

حاتمی در مورد اینکه بازیکنان این تیم به نبود جام قهرمانی در سالن معترض بودند، گفت: در این مورد نظری ندارم، اما ظاهراً جام در صندوق عقب ماشین مسئول تدارکات سالن قرار دارد (با خنده)

وی در پایان با اشاره به بازی پنجم تاکید کرد: می رویم که حق مان را بگیریم و با قدرت هم ظاهر خواهیم شد.

دیدار چهارم مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال با برتری 85 بر 83 مهرام همراه شد تا تکلیف قهرمان در بازی پنجم که روز شنبه برگزار خواهد شد، مشخص شود.

ارسال دیدگاه