دفعات بازدید: 2,357

تاریخ انتشار: 1391/12/29 - 23:58

سرمربي پتروشيمي پس از دومي: به آن‌چه مدنظرمان بود، رسيديم

پیمان حسنی

سرمربي تيم پتروشيمي بندرامام درباره شكست تيمش برابر نفت سپاهان در آخرين ديدار اين تيم در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: باتوجه به اين‌كه برد يا باخت اين ديدار تاثيري در جايگاه‌مان نداشت، از تنيسورهاي جوان‌مان استفاده كرديم.

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز ، پيمان حسني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهاركرد: در آخرين ديدار خود در اين رقابت‌ها به مصاف نفت سپاهان رفتيم و در حالي برابر اين تيم مغلوب شديم كه از بازيكنان جوان خود در تركيب استفاده كرديم.

وي ادامه‌داد: باتوجه به اين‌كه عنوان دومي ما در اين مسابقات مشخص شده بود و برد يا باخت هيچ تاثيري در جايگاه ما در جدول نداشت، در دو بخش دوبل و انفرادي، تنيسورهاي جوان خود را در تركيب گذاشتيم.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: بازي خوبي بود و به نظرم ما مي‌توانستيم پيروز شويم چرا كه بازيكنانم دو، سه بازي خود را در يك رقابت نزديك واگذار كردند.

وي درباره تيم نفت‌سپاهان گفت: حريف‌مان اگرچه در انتهاي جدول قرار داشت ولي تيم خوبي بود. اين تيم از بازيكناني ازجمله طاهر‌خاني كه نفر سوم مسابقات انتخابي تيم‌ملي است و دو، سه تنيسور خوب ديگر بهره مي‌برد.

حسني ادامه‌داد: نفت سپاهان اين انگيزه را داشت كه تيم ما را شكست دهد تا با برد در اين ديدار، حداقل يك پله از انتهاي جدول بالاتر بيايد. ما هم دوست داشتيم كه در اين بازي پيروز شويم ولي بيشترين هدف ما اين بود كه از بازيكنان جوان‌مان استفاده كنيم.

وي با بيان اين‌كه بازيكنانم در ليگ امسال عملكرد خوبي داشتند، عنوان‌كرد: هدف‌گذاري‌مان براي كسب مقام در ليگ برتر نيز ايستادن در مكان‌هاي دوم يا سوم بود. ما حتي پيش‌بيني جايگاه سوم را هم براي تيم كرده بوديم چرا كه تيم دانشگاه آ‌زاد باتوجه به نفراتي كه در اختيار داشت، بر ما مي‌چربيد ولي بازيكنانم در دور رفت و برگشت عملكرد بسيار خوبي داشتند و اين تيم را شكست دادند.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام افزود: تيم ما در ليگ جوانان و اميد كشور نيز قهرمان شد و در ليگ برتر بزرگسالان نيز درنهايت توانستيم باتوجه به نيروهايي كه در اختيار داشتيم، به آن‌چه مدنظرمان بود، برسيم.

وي درباره كيفيت ليگ برتر گفت: سطح ليگ خوب بود و رقابت‌ها بين تيم‌هاي دوم، سوم و چهارم بسيار خوب و نزديك به هم بود. به نظرم ليگ امسال نسبت به سال گذشته منظم‌تر برگزار شد ضمن اين‌كه از نظر كيفي نيز خوب بود.

به گزارش ايسنا، تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام در آخرين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور، روز شنبه (19 اسفندماه) با نتيجه 5 بر 3 مقابل نفت سپاهان مغلوب شد.

ارسال دیدگاه