دفعات بازدید: 1,266

تاریخ انتشار: 1392/01/14 - 13:21

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی: مدارک بازیکنان تا چهارشنبه ارسال خواهد شد

پتروشیمی بندرامام مهرام تهران

باشگاه پتروشیمی تا چهاردهم فروردین مدارک بازیکنانش را برای حضور در باشگاه‌های غرب‌آسیا به کنفدراسیون این منطقه ارسال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کنفدراسیون بسکتبال غرب‌آسیا از تیم‌های شرکت کننده در دور جدید رقابت‌های باشگاه‌های این منطقه خواسته تا پانزدهم فروردین مدارک بازیکنان خود را برای مسوولان مسابقات ارسال کنند. باشگاه پتروشیمی و مهرام دو نماینده ایران در این رقابت‌ها هستند که تنها سه روز دیگر برای ارسال مدارک خود فرصت دارند.

هوشنگ مرمزی زاده سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی با بیان این مطلب که تا چهاردهم فروردین مدارک را برای کنفدراسیون غرب‌آسیا ارسال خواهیم کرد به ایسنا گفت: با به پایان رسیدن لیگ برتر، تعطیلات سال جدید آغاز شد و به همین دلیل نتوانستیم به موقع مدارک بازیکنان را آماده کنیم. هم اکنون نیز به سرعت در حال آماده کردن مدارک مورد نیاز هستیم که تا چهاردهم اقدام خواهیم کرد.

وی درباره بازیکنان پتروشیمی نیز بیان کرد: بازیکنان ایرانی تیم که مشخص هستند اما بازیکنان خارجی قبلی دیگر با پتروشیمی قراردادی ندارند و باید دراین باره آقای حاتمی نظر بدهند. خودم نیز خبر ندارم که آیا او مذاکره ای با بازیکنان داشته یا نه.

مرمزی زاده در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود شرکت نفت هنوز برای حضور تیم در غرب‌آسیا تصمیم نگرفته است. آیا این موضوع صحت دارد؟ تصریح کرد: خیر. همیشه پیش از حضور تیم در رقابتی بین المللی با صنایع پتروشیمی و شرکت نفت مکاتبه می‌کنیم که مسوولان نیز همیشه برای نام ایران و رقابت بین المللی به خوبی همکاری دارند. از این نظر نگرانی خاصی وجود ندارد.

سرپرست پتروشیمی درباره بودجه مورد نیاز تیم نیز به ایسنا گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها در عراق برگزار می‌شود نیاز به بودجه‌ای خاص نیست. از این نظر نیز مشکل خاصی ایجاد نخواهد شد.

مرمزی زاده در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود هنوز دستمزدهای بازیکنان خارجی تیم پرداخت نشده است. آیا این مساله دوباره برای پتروشیمی مشکل ساز نخواهد شد؟ توضیح داد: همانطور که گفتم پایان فصل با تعطیلات سال جدید مصادف شد و به همین دلیل نتوانستیم قسط پایانی بازیکنان را پرداخت کنیم. البته موعد زمانی قسط پایانی نیز نرسیده بود. هم اکنون نیز در اولین فرصت هم دستمزد و هم پاداش بازیکنان خارجی پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال با شکست مهرام توانست به نخستین قهرمانی‌اش در لیگ برتر ایران برسد و پس از پنج سال قهرمانی را از دست مهرام خارج کند.

ارسال دیدگاه