دفعات بازدید: 6,147

تاریخ انتشار: 1392/05/04 - 0:26

مسابقات قهرمانی ایروبیک ماراتن ماهشهر برگزار شد+عکس نتایج

iهیئت ورزش های همگانی ماهشهر

هیئت ورزش های همگانی ماهشهر مسابقات ایروبیک ماراتن را با همکاری اداره ورزش و جوانان ماهشهر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات ایروبیک ماراتن با شرکت 52 بازیکن به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن آفرینش ماهشهر برگزار شد که در نهایت مقام های ذیل بدست آمد :

در مسابقات  نیمه پیشرفته خانم ها : بهناز تقوی ، گلناز اعیانی ، مینا قنبری ، توبا روشن ، مریم کیانی و نسیم بداغی صاحب مقام شدند.

در مسابقات مبتدی نیز خانم ها فاطمه پهلوان و زهرا جلالیان عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در  این مسابقات سهیلا وشاحی دبیر فعال هیات همگانی به عنوان برگزار کننده  مسابقات و خانم ها لیلا جمشیدی ، زرافشان خلیلی ، و نسرین زرشقایی به عنوان داور و خانم ها مریم سعیدی و صفورا قنواتی به عنوان مربی مستر در این مسابقات فعالیت و قضاوت داشتند.

در خاتمه این مسابقات با حضور کاظمی نژاد رئیس هیات ورزش های همگانی ، نژاد جعفریان رئیس امور ورزش بهداشت و درمان نفت ماهشهر و همچنین مینا قنواتی مسئول امور ورزش بانوان ماهشهر هدایای نفیس به نفرات منتخب اهدا گردید .

از نکات قابل توجه این مسابقات شرکت بازیکن خردسالی بود که در انتها با دریافت هدیه ای مورد تقدیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر قرار گرفت.

باشگاه پدیدهایروبیک شهرستان ماهشهرآمادگی و جسمانی ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :36

  • ایران حیدری

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام وخسنه نباشید به همه عزیزانی که دربرگزاری این مسابقه زحمت کشیدند. به تمامی مقام آوران و مربیان بزرگوارشان هم تبریک میگویم.


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    دست همه ی عزیزان چه کادر برگزاری و چه شرکت کنندگان درد نکنه.علی الخصوص برادر زحمتکشم جناب کاظمی نژادامیدوارم این حرکات پسندیده ادامه پبدا کنه


  • E.Kaabi

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام وتبریک فراوان خدمت خانوم بداغی و بقیه ی عزیزان و مربیان زحمتکش…


  • هدی احمدی

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام
    از زحمات برگزارکنندگان تشکر می‌کنم..
    به دوستانی که مقام آوردند،تبریک میگم و برای همه آروزی موفقیت دارم…


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    یه تبریک خاص هم تقدیم خانم گلناز اعیانی عزیز.
    آفرین


  • negar

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام
    من در مسابقات دیشب به عنوان تماشاچی در سالن حضور داشتم و متاسفانه مسابقات عادلانه برگزار نشد و ضعف های زیادی داشت از جمله:

    1-ضعف داوری(انتخاب نمودن افرادی که زیر نظر خود داورها بودند قضاوت داوران اصلا عادلانه نبود)
    2-سیستم صوتی(موزیک مسابقه از کیفیت خیلی خیلی پایینی برخوردار بود)
    3-سیستم تهویه(سالن بسیار گرم بود)
    و دیگر اینکه در سایت از همه دست اندر کاران نام برده شده ولی از یکی از مستر ها (خانم قنواتی)نه نامی برده شده و نه تشکری. من بودم و دیدم که چه نا حقی به این مربی و بچه های تیمش داشتند واقعا متاسفم. متـــــــــــــــــــــــاسف


  • negin

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    تا کی میخواین با حق خوری برید بالا
    .
    .
    .
    .
    حداقل کارتون تشکر از مستر بود که اونم ازتون برنیومد واقعا که……………………….


  • مهرنوش

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با تشكر از زحمات برگزار كنندگان.. تبريك ميگم به بچه هاي باشگاه پديده ومربي خوبشون خانم جمشيدي عزيز… با آرزوي موفقيت بيشتر


  • golnaz aayani

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر ویژه از اقای کاظمی و خانم وشاحی عزیز بابت برگذاری این مسابقه خیلی عالی بود


  • parisa

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید
    حق خوری زمانی اتفاق میفته که مستر امانت داری کرده باشه و زنجیره رو سر کلاسش کار نکرده باشه حق خوری زمانی اتفاق میفته که شرکت کننده هایی که شاگرد مستر هستند قبل از خودش حرکت رو کار نکنن ،اتفاقا کار کاملا به جایی از طرف تیم داوری بود و اگر همیشه این کار رو انجام بدن باعث میشه خود بچه ها دیگه راغب نباشن بلوک رو قبل از مسابقه بدونند ،بهتره با دید بهتری به این کار نگاه کنیم و از تیم داوری کمال تشکر رو دارم برای این کار به جا و درستشون


  • مینا

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام … من به عنوان یکی از شرکت کنندگان دراین مسابقه به وضوح دیدم که در هر دو مرحله ی مبتدی و نیمه پیشرفته مستر مربوطه بلوک را در کلاس کار کرده . ای کاش این افرادی که معترض به نظر داوران هستند فقط 1بار به خودشون جرات شرکت در مسابقات استانی رو هم میدادند من به شخصه از کادر داوری به خاطر قضاوت به جا و صادقانشون کمال تشکر را دارم …


  • نسرين امام رضا

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام

    قبل از هر چيز ار مربي عزيزمان خانم وشاحي تشكر مي كنم……سپس به دوستاي عزيزم خانم روشن و گلناز جون تبريك ميگم.با آرزوي موفقيت هاي بيشتر…


  • مينو

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و تشكر از مسولين
    منم با خانم نگار در موارد 2 و 3 موافقم اما ضعف داوري را قبول ندارم.آيا حذف شدن كساني كه كاملا از ديد يك تماشگر هم مشخص بود كه بلوك را قبلا كار كرده ضعف داوري حساب ميشه؟ برخورد كاملا ب جايي بود


  • مهرنوش قنبري

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام
    به خواهر گلم مينا قنبري و دوستاي عزيزم مريم كياني, نسيم بداغي , بهناز تقوي و مربي زحمت كش و دلسوزشان خانم جمشيدي تبريك ميگم. از داوري خوب خانم ها: جمشيدي,خليلي و زرشقايي كمال تشكر را دارم.


  • فرنوش باقری

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    باسلام.آقای کاظمی خواهشانظرم روتاییدکنیدوگرنه برخوردمیکنم.من به نوبه ی خودم میگم که اگه دیگه چنین مسابقاتی برگزارنشه بهتره.چون بادیدن ناداوری ها ونداشتن وجدان کاری بعضی ازمربیان وداوران باعث بی عدالتی بین ورزشکاران میشه.


  • بهناز

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام
    ضمن عرض تشکر از مسئولان برگزاری مسابقه وخسته نباشید خدمت تیم داوری .من به عنوان کسی که 5.6 سال هست در مسابقات شرکت دارم باید بگم که ضعف از طر ف تیم داوری نبوده .اولا تعداد ضرب بلوکی که اجرا شد کم بود.دوما اجرای بلوک با ضرب موزیک هماهنگ نبود.پس لطفا دنبال حاشیه سازی نباشید.تشکر میکنم از سرکار خانم جمشیدی مربی خوبم.با آرزوی موفقیت های بیشتر.


  • ثمانه

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    مينا قنبري دوست خوبم بهت تبريك ميگم و بهت افتخار ميكنم . به اميد موفقيت هاي روز افزون…


  • نسیم

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام …. سپاس فراوان دارم از تیم داوران محترمه به دلیل قضاوت درست و عادلانه دوستان به دنبال حاشیه نباشند البته اگر ورزشکار هستند……………….. چون کسی که از قبل بلوک و میدونسته و تمرین قبل از مسابقه اش رو دیدیم دیگه جای بحث نداره .


  • قنبری

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    مینا قنبری عزیز دخترعموی خوبم. به داشتن تو افتخار میکنم .امیدوارم همچنان خوش بدرخشی


  • لیلا جمشیدی

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و درود فراوان و آرزوی قبولی طاعات همه دوستان
    من به عنوان سرداور این مسابقه خدا رو شکر می کنم که با اخلاق ورزشی و وجدان آسوده قضاوت کردم ولی برای بزرگ بودن و بزرگ موندن باید وسایل بزرگی رو فراهم کرد از جمله انتقاد پذیری…
    هر کدام از دوستان شرکت کننده و یا همکاران مربی به نحوی داوری اعتراض دارند لطفا به صورت شفاف و ذکر مورد ، توی سایت مطرح کنند تیم داوری خودش رو موظف میدونه که کاملا صادقانه و شفاف جوابگوی تک تک عزیزان باشه.
    ولی من به عنوان یک مربی انتظار داشتم حداقل ورزشکارانی که همگی مدعی هستن کمی ورزشی تر به این مسئله نگاه میکردند و مسائل بی شماری که از دید من مربی و نه داور ارزش بحث داشت رو مطرح میکردند و تشکر می کنم ازخانم تقوی که اشاره ای هرچند کوچیک داشتن.باز هم از همگی سپاسگزارم


  • شعبانی

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام به مدیریت سایت وهمچنین خسته نباشیدبه همه ورزشکاران عزیز درهمه رشته هاوهمچنین باقبولی طاعات وعبادات شماعزیزان.ضمن تبریک به ورزشکارانی که درمسابقه ایروبیک ماراتون کسب مقام کردن .دراینجاجاداردبعدازکلی بازخوانی ومروربرهمه جوانب گفته شده چه برروی صحفه سایت چه بیرون ازاین گزینه.با اینکه درزمین هنگام تست حضورداشتم امابرخود دانستم تا این لحظه گوشه دنجی برای خوداختیارکنم وحتی انتقادیاپیشنهاد ندهم.چرا؟؟که مادربیشترمواقع انتقادکننده هستیم امامتآسفانه انتقادپذیرنیستیم شاید مطلب بیان من کمی به مزاج همکاران خوش نیاید اما با مباحث بوجودامده بر خودمیدانیم که ….
    1)چشمان خودرا بردوستیها ببندیم وبا وجدان پاک ودورازحیطه دوستی ودشمنی وارد داوری شویم.همکارعزیز(عذرمیخواهم )شما درگزینه ومبحث بالاازمربیان دعوت کردی که نظرخودرابیان کنند.شماکه خودسرداوری قضاوت خودرا درزمین کردیدپس کمی صبوری کنیدتادیگران به قضاوت شمابه قضاوت بنشینند.آیا خودشمابراین باورنیستید(که داورباید بی طرف باشد)؟؟پس چراخود داوری شاکردان خودرا به عهده گرفتی؟؟اگرفراموش نکرده باشیددربهمن سال90 مسابقات بین باشگاهی (علم تمرین وپوریاولی)من خودمربی 2 باشگاه مذکوربودم اما داوری را به دیگری واگذارکردم زیرا بقول شخص شما عادلانه ترین کاربود.
    2)چرا مستروبازیکنان همه پشت به تماشاچیان درسالن بودن که چندین نفربه خود من اعتراض کردند ومن به شخص شما گوشزد کردم..ایاماایرانیان درمنزل پشت به مهمان مینشینیم؟؟؟
    .
    3)دبیرهیآت….چراانشب مسابقه فقط برروی صندلی نشسته بود؟؟ایابرخود وظیفه نمیدانست که حتی سلامی کوچک به مهمانان حاضردرسالن داشته باشد؟
    4)درادامه بانظربهنازعزیز موافقم که زنجیره نواقص خاص خود را داشت…الان کل مربیان ایروبیک زیر خروارها سوال هستیم..
    5)طبق گفته نگار مبحث 1.با ایشان موافقم .مبحث 2.نگارجان سیستم صوتی نه تنها اینکه ازکیفیت پایینی برخورداربود ا اینکه گام مستر اصلا با ضرب اهنگ هماهنگ نبود.
    درضمن سرداورعزیز وهمکارمحترم مگرناینکه ما نبایداز اهنگ با کلام استفاده نکنیم پس چرا همه آهنگها با ضرب کلام بود؟؟البته ناگفته نماند مربی هم درگرفتن سرآهنگ وضرب گام خود مشکلات فراوانی داشت ..
    6)درخاتمه چندگلایه از مدیریت سایت.
    1)چراطبق همیشه صبوری نکردیدکه سرکارخانم سعده بعدازماه مبارک رمضان خود عهده دار این برنامه نباشد؟؟
    2)چراتیم نونهال باله باشگاه من که وارد زمین شد بعنوان افتتاحیه باوجود مشکلات صوتی نقش زیبایی در این همایش داشتن چرا برسایت ازشان تشکروقدردانی نکردید؟
    در اختتامیه صحبتم هم ازبچهای تیم باله …..
    1.پریادریهکی 2.اذین زیدانی 3.مهشید اسفندیاری4.مهشیدجابری قدردانی وتشکر میکنم بااینکه در سالن هم لوح تقدیر هم جوایزی به رسم یادبود اهدا کردم…
    با تشکر از همگان پوزش مرا پذیرا باشید (خصوصا شما لیلای عزیز)


  • سیمین کیماسی

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    شب قدر، وقت شناخت قدر خویش است.

    جناب آقای کاظمی نژاد و خانم وشاحی
    سلام علیکم

    خدمت کلیه خواهران ورزش دوست و ورزشکاران عزیز و کلیه کسانی که وقت گرانبهای خود را برای تماشای ورزش مورد علاقه خود (ایروبیک) نهادند .

    بزرگترین تراژدی زندگی انسانها اینه که :

    داشته هامون رو قدر ندونستیم ، اما میخوایم نداشته ها رو بدست بیاریم . . .

    خوب خواهران عزیزدر این ماه مبارک با تلاش و پشتکار مسولین و تخصیص مقداری از بودجه ورزشی هیات همگانی که جای بسی تشکر و قدر دانی است که بنوبه خود بنحو احسن با همکاری و هماهنگی و نظارت کامل سعی در اجرای منظم و نتیجه رضایت بخش کلیه شرکت کنندگان که بحمدا… میسر و اجرا شد. حال منتقدین عزیز انسان جایزالخطاست یعنی مهم این است که این مسابقات با مدیریت جدید روند صعودی پیدا کرده و بحمدا… با برگزاریهای مجدد ولی با متدهای جدید برای شما علاقه مندان اجرا خواهد شد .پس تجربه نشان میدهد قدر داشته هایمان حتی با کمترین امکانات دانسته نه اینکه زحمت مسولین و هزینه های مالی و حرمت مجریان و کادر ناظر را نادیده گرفته شود .
    منتقدین بدانید گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد

    اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد . . .


  • maryam kiani

    تاریخ : ۹ - مرداد - ۱۳۹۲

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من بعنوان یک شرکت کننده و ورزشکار از زحمات داوران تشکر میکنم و فکر نمیکنم ناداوری شده باشه. وقتی شاگردان مستر گرامیمون قبل از مستر جمله سوم را شروع کردن چجوری انتظار مقام دارن”!!!؟ این جور مسائل واقعا به من شرکت کننده شوک وارد میکنه و باعث تاسف امثال من میشه.دیگر اینکه مستر نیمه پیشرفته از ضرب 24 سر ضرب موزیک را گرفت و بلویش 2ضرب کم داشت و خودش هم نمیدونست داره بجای اون 2ضرب چی میزنه و ما با تب پامون رو عوض میکردیم. خانوم قنواتی نه موقع شروع گرم کردن ونه سرد کردن فقط حرکات کششی قبل از پایین اومدن ضربان قلب را انجام دادن که برای من مشکل ایجاد کرد.در ضمن اگر خانوم جمشیدی ناحقی کرده باید عرض کنم که ما رای 2داور دیگه رو هم داشتیم مگه چند بار میشه حق خوری کرد.بهتر این که اشتباهات کاملا روشن را قبول کرد.در مورد مستر مبتدی هم که دیگه چه عرض کنم؟در ضمن مشکل تهویه و موزیک را نیز باید ذکر کرد


  • zoleikha

    تاریخ : ۱۰ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت مدیریت سایت و خسته نباشید.
    در اینجا جا دارداز زحمات مربی خوب وعزیزم سرکار خانم (صفورا قنواتی) تشکر و قدر دا نی کنم.
    کسانیکه از زنجیره مسابقه اشکال گرفتید, زنجیره 32 ضرب و بدون نقص بود و هماهنگ با ضرب آهنگ,اشکال از خود شما بوده که در شمارش و اجرا نقص داشتید,خواهشآ مربی رو مقصر جلوه ندید


  • zoleikha

    تاریخ : ۱۰ - مرداد - ۱۳۹۲

    در جواب به اون کسانیکه میگن مربی زنجیره رو با شاگرداش کار کرده بوده ,حتمأ مربی شماوقتی مستر میشه همچین کاری رو میکنه که چنین نگرش منفی دارید واقعأ متاسفم .


  • راحله حیاتی

    تاریخ : ۱۱ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان… اول جا داره از مربیان عزیز تشکر کنم… من در مسابقه ی جمعه شب نبودم اما دورادور خبرها به گوشم رسید، واقعا متاسفم برای کسانی که به راحتی تهمت میزنن وبا این کارشون میخوان کار یه مربیه خوشنام و باسابقه رو زیر سوال ببرن،باید از اونا پرسید چطوره که وقتی مربیشون مستره و به راحتی همراه با اون بلوکو میرن جلو و تازه مقام هم کسب میکنن کسی حق اعتراض نداره؟؟؟
    دیدن یه همچین رفتاری از طرف ورزشکاران و همچنین بدون جواب گذاشتن این اهانت از طرف مسئولین هم تاسف و هم تاثر آوره، و آدمو از ادامه ی راهی که تازه در ابتداش قرار گرفتم دلسرد میکنه…


  • فرنوش باقری

    تاریخ : ۱۲ - مرداد - ۱۳۹۲

    باسلام وخسته نباشیدخدمت مدیریت سایت آقای کاظمی نژاد وهمچنین یک تشکرویزه خدمت خانم شعبانی
    من شب مسابقه درسالن آفرینش حضورداشتم ولی وحدود5ساله که ایروبیک کارمیکنم ولی جزشرکت کننده گان نبودم وازنزدیک شاهداین بی عدالتی. هابودم…من نظرخانم شعبانی روخوندم چراکسی ازمسولین زشب مسابقه کسی حاظربه حظوردرسایت نیست که هم رایشون روردیاتاییدکنه وجوابگوی این بی عدالتی باشه.


  • Safoora ghanavati

    تاریخ : ۱۲ - مرداد - ۱۳۹۲

    باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات خدمت رئیس هیأت ورزشهای همگانی آقای کاظمی نژاد ودست اندر کاران محترم دربرگزاری مسابقات وهمه همکاران ودوستان بزرگوار،ازتمامی دوستان وسروران عزیز که دراین چندروز زحمت کشیدندونظرگذاشتند وبه نوعی باعث شدند در این اطلاع رسانی ورزشی اسمی ازاین حقیر حداقل درنظرهاآورده شود تشکروقدردانی مینمایم بنده به عنوان مستردرقسمت پیشرفته ی مسابقات ایروبیک ماراتن لازم میدانم به عرض دوستان برسانم که بلوک اجراشده درتعداد ضرب ها،استانداردوبه طورکامل انجام گردیدواگرهم ایرادی در هماهنگی بلوک با ضرب موزیک بوده به علت مشکلاتی که درسیستم صوتی وجود داشت ایجادگردیده. انتقاددیگری که دوستان مطرح کردند درمورد آشنایی شاگردان مستر اززنجیره بوده است ،دراین موردباید به عرض برسانم که این اولین مسابقه نیست که بدین صورت انجام شده وآخرین هم نخواهدبود چندین مسابقه قبل از این انجام شده است که همه به این شکل بوده است ،همیشه شاگردان مسترهادرمسابقات شرکت داشته اند بنده شخصا به عنوان داور در چندین مسابقه حضورداشتم ولی هیچگاه به خوداجازه ندادم چنین موضوعی رابا مسترها عنوان کنم.متاسفانه در این مسابقه مواردی مشاهده کردم که مطرح کردن آن را در اینجا صحیح و به صلاح نمیدانم و قضاوت آن رابه همه ی شرکت کنندگان وتماشاگران محول میکنم به هرحال بنده به عنوان یک مربی که خود شاگرد کوچکی ازجامعه ورزشی ایروبیک هستم به نظرتیم داوری احترام میگذارم و از کلیه دوستانی که قبل و بعد از این در کامنت ها شرکت نموده و نمایند در همین جاصمیمانه تشکرمیکنم.


  • جلالیان

    تاریخ : ۱۳ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام
    اینجا لازم است از خانم مینا فراهانی مربی باشگاه هیام کمال تشکر را کنم


  • جلالیان

    تاریخ : ۱۳ - مرداد - ۱۳۹۲

    چرا عکس من نیست هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مهم نیست بابا . مرسی از خانم جمشیدی عزیز بای


  • جلالیان

    تاریخ : ۱۳ - مرداد - ۱۳۹۲

    مینا جان تولدت مبارک 13/05/1392


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام وخسته نباشید خدمت همکارعریر ((صفورا قنواتی ))
    همکار عزیر گلایه من دال بر بی احترامی به شخص شما یا دیگر استادان عزیز حاضربر صحنه مسابقه نبوده .همچنانکه مسحضر هستید در این مسابقه از دو مستر استفاده شده بود که انتخاب شما بعنوان مستر ومربی کار بسیار بسیارعالی بود .اما نواقصی در اجرای این مسابقه بود که من بعنوان مربی که برهمگان پوشیده نیست شاگردان بی شماری را اموزش میدهم .در گزینه بالا بیان کردم.در خصوص تیم داوری تنها ایرادی که بود چرا تشخیص اینکه بعضی از شرکت کنندگان زنجیره را از قبل میدانستند.(در دوره مبتدی)
    همچین مشکل بارزی که بر تماشاچی پنهان نبود چرا بر تیم داوری پنهان بود..؟؟؟
    ازشما که بر صفحه سایت گزینه مارا تا حدودی بی جواب نگذاشتید تمنا میکنم بیان کنید
    چرا گروهی قلیلی زنجیره را قبل ازمستر زدند.؟؟؟
    الان یک سال متوالی من با شاگردان خود درگیر این گزینه هستم .
    خودمن به ضرب زور شاگردانم را راضی کردم که در این دوره در مسابقه ایروبیک ماراتون شرکت کنند .(چرا که همگی بر این باورند که درایروبیک زیاد بی عدالتی هست)
    امیدوارم که دراینده اینچنین مشکلات کاملا حذف شود وهمگی روسفید تیم ایروبیک باشیم..انشالاه …پوزش مرا پذیرا باشید ..باقبولی طاعات همگان.


  • SHAHRZAD

    تاریخ : ۱۴ - مرداد - ۱۳۹۲

    MINA FARHANI HARF NADARI KARET BISTE TO VA LEYLA JAMSHIDIO DOOST DARAM


  • لیلا جمشیدی

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و درود بی پایان
    همکاران عزیز بر خودم واجب دونستم اطلاع رسانی کنم که کلیه کسانی که زنجیره رو می دونستن و قبل از مستر اقدام به کار کردند در هر دو مرحله حذف شدند که متاسفانه با بازخورد بسیار اسفناک و شرم آوری هم از طرف مربیان و هم از طرف ورزشکاران روبرو شدیم ولی خدا رو شکر که تیم داوری از این لحاظ در پیشگاه خدا و وجدان خود رو سفید بوده و ضمنا یادآوری میکنم در کلیه مسابقات این روند ادامه خواهد داشت تا زمانی که مسترها به شعور کلیه کسانی که با شور و هیجان جهت اجرای مسابقه و نه دیدن نمایش کار کلاسی مسترها به میدان میایند احترام بگذارند در ضمن در مسابقات ماراتن تواناییهای فردی مورد بررسی قرار میگیرد و نه کار باشگاهی


  • حمیدرضا

    تاریخ : ۳۰ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و تبریک این موفقیت برای تیم خانم جمشیدی.اگر متخلفین را تحویل نیروی انتظامی میدادین هیچ وقت اجازه اعتراض به خود نمیدادند:)D:


  • ...

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۳۹۲

    این حمید رضا کیه اومده واسه خودش بی خود حرف میزنه, تو مگه اونجا بودی , برای ما نظر میدی؟اینایی که از وجدان و پیشگاه خدا حرف میزنن ببینم نوبت خودشونم برسه , وجدان و خدا رو میشناسن .اون روز هم میرسه (با وجدان ها )


ارسال دیدگاه